سه شنبه 25 شهریور 1393 | 13:36
سردار فضلی در جمع خبرنگاران:
انگشت رزمندگان اسلام برای مقابله با داعش بر روی ماشه قرار دارد
انگشت رزمندگان اسلام برای مقابله با داعش بر روی ماشه قرار دارد
جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: نیروهای مسلح کشورمان و رزمندگان اسلام برای مقابله با هرگونه تهدید داعش علیه مرزهای کشورمان آمادگی بسیار بالایی دارند.

 

 

به گزارش "پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت" سردار «علی فضلی» جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین در حاشیه نشست خبری اعلام برنامه‌های هفته دفاع مقدس به خبرنگاران گفت: ائتلافی که هم‌اکنون امریکا و متحدانش به‌دنبال شکل گیری آن هستند تا با این ائتلاف داعش را به اصطلاح خودشان از بین ببرند ائتلافی است که نمی‌توان نتیجه‌ای را از آن انتظار داشت؛ زیرا داعش دست‌پرورده همین کشورهایی است که می‌خواهند در ائتلاف علیه داعش حضور یابند، بنابراین کسی که خود داعش را به وجود آورده نمی‌تواند آن را از بین ببرد.

وی افزود: نیروهای ائتلاف به رهبری امریکا به‌دنبال آن هستند که از طریق هوا و با بمباران، داعش را از بین ببرند و این امری نشدنی است؛ آن‌ها اگر قصد مقابله با داعش را دارند باید زمینی وارد عمل شوند.

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین تاکید کرد: نیروهای ائتلاف به بهانه مقابله با داعش، به‌دنبال حضور نظامی و باز کردن جای پایی در منطقه هستند، همانند مقابله‌ای که با نیروهای القاعده در افغانستان داشتند امروز نیز همان سیاست را می‌خواهند در عراق و به بهانه مقابله با داعش پیاده کنند.

سردار فضلی در خصوص اظهارات مقامات امریکایی مبنی بر عدم حضور ایران در ائتلاف علیه داعش نیز بیان کرد: ما همان‌طور که رهبر معظم انقلاب فرمودند هرگز در چنین ائتلاف‌هایی حضور نخواهیم داشت؛ چرا که این ائتلاف یک توهم بیش نیست؛ به عبارت دیگر آنها به‌دنبال ایجاد تفرقه میان مسلمانان هستند، اما این تفرقه ابتر خواهد ماند.

وی خاطرنشان کرد: با وجود این دسیسه‌ها مسلمانان باید هوشیار باشند تا خدشه‌ای به وحدت مسلمانان جهان اسلام وارد نشود.

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: ما از تهدید داعش هیچ نگرانی نداریم، چرا که تهدید آنها علیه ایران توهمی بیش نیست؛ چون طی این سی و چند سالی که از عمر انقلاب می‌گذرد ما با تهدیدات متعددی روبرو بودیم که هیچ‌کدام از آنها نتوانسته خدشه‌ای به امنیت و تمامیت ارضی کشورمان وارد کند.

منبع : دفاع پرس

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.