پنجشنبه 13 آذر 1393 | 13:21
سردار سلامی در اجتماع 4 هزار نفری دانشجویان بسیجی مشهد:
" حقوق بشر"، حقوقی منسوخ شده برای امریکاست
" حقوق بشر"، حقوقی منسوخ شده برای امریکاست
جانشین فرمانده کل سپاه با اشاره به تناقضات موجود در جامعه امریکا و ادعای این کشور مبنی بر طرفداری از حقوق بشر گفت: حقوق بشر یک حقوق منسوخ شده برای آمریکا و اندیشه آمریکایی بوده است.

 

 

به گزارش "پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت"  سردارسرتیپ پاسدار حسین سلامی جانشین فرمانده‌ کل سپاه  در حاشیه اجتماع 4 هزار نفری بسیجیان دانشگاه‌های مشهد با بیان اینکه دانشجویان ما در حقیقت همه بسیجی هستند گفت: دانشجویان ما با روحیه انقلابی دل به نظام اسلامی داده و با همین روحیه در برابر دشمن ایستادگی می‌کنند و باید گفت دانشجوی ما یک دانشجوی بیدار و انقلابی بوده که در تمام عرصه‌ها به ویژه در عرصه‌های علمی موفق و پیروز بوده وتفکر و روحیه بسیجی دارد.

وی با بیان اینکه اجتماع دانشجویان بسیجی حاوی پیام استکبارستیزی است گفت: مخاطب پیام اجتماع 4 هزار نفری دانشجویان بسیجی مشهد همگان می باشند چرا که همه به نوبه خود مسئولیت دارند؛ مهم‌ترین پیام این اجتماع استکبارستیزی و عدم نرمش در مقابل دشمن است، البته موضوع نرمش قهرمانانه که از سوی مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) مطرح شده مسئله دیگری است.

سردار سلامی با بیان اینکه ما باید همراه با نرمش قهرمانانه سرسختی در برابر دشمن داشته باشیم، گفت: پیام این اجتماع متوجه کسانی است که دل به بیگانگان داده و معتقدند باید در برابر آنان تسلیم شد.

وی با تاکید بر اینکه اندیشه نرمش در برابر دشمنان در فرهنگ و انقلاب ما هیچ جایگاهی ندارد، افزود: برخی به دنبال این هستند که اندیشه‌های فتنه‌گرانه از جمله اینکه حل مشکلات ما در گرو تسلیم در برابر دشمن است را دنبال کنند ،این افراد باید بدانند که در جامعه انقلابی ما بعد از 36 سال حرکتی به جزحرکت در مسیر مقاومت در ترویج ارزش‌ها و آن هم ارزش‌های مبتنی بر ولایت فقیه نداشته و سایر تفکرها در عرصه واقعیت‌های میدانی کشور هیچ جایگاهی ندارد.

جانشین فرمانده‌کل سپاه تصریح کرد: پیام مقاومت همچنان در کالبد جامعه ما پابرجا و استوار بوده و امروز جامعه ما فهم بزرگ‌تری نسبت به مقاومت پیدا کرده که این به دلیل تجربیات موفق ما در این عرصه است.

وی با اشاره به تبعیض‌های نژادی در آمریکا و ادعای این کشور مبنی بر طرفداری از حقوق بشر تصریح کرد: آمریکا موجودی متناقض بوده و آنچه برای کشورهای دیگر مطرح می‌کند با آن چیزی که در کشور خود اجرایی می‌کند تناقض دارد.

سردار سلامی در پایان خاطرنشان کرد: حقوق بشر برای آمریکا و اندیشه آمریکایی یک حقوق منسوخ شده است، بمباران هیروشیما و اشغال کشورهایی همچون افغانستان و عراق ونیز تولید سیستم‌های شکنجه و سلاح‌های کشتار جمعی در کارنامه این کشور مدعی حقوق بشر بوده که نشان می‌دهد تمامی سخنان و ادعاهای آنها متناقض است.

 

 

 

منبع : سپاه نیوز

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.