پنجشنبه 4 دی 1393 | 09:08
امیر پوردستان مطرح کرد
انتقال تجربیات نظامی فرماندهان دفاع مقدس به نسل جوان در رزمایش بزرگ ارتش
انتقال تجربیات نظامی فرماندهان دفاع مقدس به نسل جوان در رزمایش بزرگ ارتش
فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: بخش عظیمی از فرماندهان رزمایش ارتش کسانی هستند که سالهای دفاع مقدس را درک و می‌خواهند دانسته‌های خود را در این رزمایش به جوانان منتقل کنند.

 

 

به گزارش "پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت"  امیر احمدرضا پوردستان فرمانده نیروی زمینی ارتش با اشاره به برگزاری رزمایش محمدرسول‌الله ارتش گفت: بخش عظیمی از فرماندهان این رزمایش کسانی هستند که سالهای دفاع مقدس را درک و جنگ اول و دوم خلیج فارس را تحلیل کرده‌اند و می‌خواهند دانسته‌های خود را در این رزمایش به جوانان منتقل کنند.

وی افزود: در این رزمایش سربازان، درجه‌داران و فرماندهان در صحنه واقعی رزم قرار می‌گیرند و تلاش بر این است که سربازان بوی باروت را حس کنند و نحوه سنگر ساختن را یاد بگیرند و صدای صفیر گلوله را بشنوند  تا در صحنه واقعی رزم، توانمندی‌هایشان بالا برود.

فرمانده نیروی زمینی ارتش با اشاره به روحیه بالای نیروهای نظامی برای شرکت در این رزمایش گفت: محیط رزمایش محیط سختی است و مشکلات خاص خود را دارد اما  روحیه سربازان، درجه‌داران و افسران بسیار بالا است و با نشاط، شادابی و طراوت و خوشحالی مشتاقند در این عرصه انجام وظیفه کنند و اقتدار خودشان را نشان دهند و قابلیت‌های خودشان را بالا ببرند.

امیر پوردستان همچنین از استقبال و کمک مردم بومی منطقه و همکاری استاندار هرمزگان و سایر مسئولان این استان برای برگزاری این رزمایش قدردانی کرد و گفت: این پشتیبانی ها مایه دلگرمی نیروهای مسلح در انجام رسالت مسئولیت‌ها و ماموریت عظیم‌شان است و امیدواریم بتوانیم  به رسالت و مسئولیت خود به شایستگی عمل کنیم و در پیشگاه ملت و مقام معظم رهبری روسفید باشیم.

مرحله اصلی رزمایش مشترک محمدرسول الله (ص) از امروز چهارم دی با رمز محمد رسول الله(ص) آغاز و تا  10دی با حضور یکان‌های زمینی، پدافندی، هوایی و دریایی برگزار و در آن اقتدار ارتش جمهوری اسلامی ایران به نمایش در خواهد آمد.

 

 

 

منبع : تسنیم

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.