پنجشنبه 2 بهمن 1393 | 09:31
رادر سردار شهید حسن تهرانی مقدم
سرانجام موشک‌های برادرم اسرائیل را نابود می کند
سرانجام موشک‌های برادرم اسرائیل را نابود می کند
سردار دکتر محمد تهرانی مقدم گفت: نگاه حسن به استعدادهای داخلی بود و هیچگاه منتظر مذاکرات نمی ماند، مطمئن هستم که بالأخره موشک‌های برادرم اسرائیل را نابود می کند

 

 

به گزارش "پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت" به نقل از بسیج در اصفهان، سردار دکتر محمد تهرانی مقدم صبح امروز در همایش مدیریت جهادی در تالار ادب اصفهان با اشاره به ویژگی‌های سردار شهید حسن تهرانی مقدم، اظهار کرد: نگاه برادرم به استعدادهای داخلی بود و منتظر مذاکرات نمی ماند و از جوانان و نخبه‌های داخلی بهره می جست.

وی افزود: سردار شهید حسن تهرانی مقدم با مدیریت جهادی خود کشور را به جایی رساند که اکنون با اینکه گزینه‌ها روی میز است، اما کسی جرأت نمی کند به ایران حمله کند چراکه به خوبی می داند که چگونه پاسخ حمله خود را خواهد گرفت.

برادر سردار شهید حسن تهرانی مقدم با اشاره به این سخن وی مبنی بر «روی قبرم بنویسید این کسی است که می خواست اسرائیل را نابود کند» گفت: من مطمئن هستم که روزی اسرائیل با همین موشک‌های برادرم نابود خواهد شد.

وی با اشاره به ویژگی‌های سردار شهید حسن تهرانی مقدم، افزود: یکی از ویژگی‌های مهم و بارز برادرم اخلاص بود، او می گفت وقتی یک پروژه‌ای را تمام می کنیم از در پشتی جلسه بیرون می رویم و انتظار نداریم کسی از ما تشکر کند.

فرمانده قرارگاه رمضان در هشت سال دفاع مقدس، ادامه داد:  دائم الوضو بودن، نماز اول وقت، ترک نکردن زیارت عاشورا، حضور در نماز جمعه و دستگیری از محرومان و مستضعفان از جمله ویژگی‌های برادر شهیدم به شمار می رود.

وی تصریح کرد: مدیران جهادی باید ویژگی‌هایی داشته باشند که بر دو اصل ویژگی‌های تربیتی و خصلت‌های شخصی استوار باشد.

محمد تهرانی مقدم، یادآور شد: برخی به دنبال یکسری ویژگی‌ها برای مدیران و مدیریت جهادی می گردند و می گویند که فلان ویژگی‌ها، جزء شاخص‌های مدیریت جهادی است در صورتیکه ویژگی‌های برادر شهیدم گویای این است که مدیران جهادی ویژگی‌های همچون نماز اول وقت، اخلاص و ... را باید دارا باشند.

برادر شهید حس تهرانی مقدم در ادامه با اشاره به حضور رهبر انقلاب در بیت شهید، بیان کرد: رهبر انقلاب در آن دیدار هنگامی که از رشته تحصیلی فرزند شهید سئوال کردند و فرزند شهید پاسخ دادند مدیریت، فرمودند که شهید حسن تهرانی مقدم یک مدیر طبیعی بود، این سخن رهبری کاشف از این است که یک مدیر جهادی بودن فقط به تحصیلات کلاسیک بستیگی ندارد بلکه ویژگی‌های شخصیتی فرد نیز اهمیت دارد.

وی به سایر ویژگی‌های سردار شهید حسن تهرانی مقدم اشاره کرد و افزود: کسب لقمه حلال یکی از نکاتی است که حسن بدان توجه داشت و جامعه امروز ما از آن غافل است.

دکتر محمد تهرانی مقدم عنوان کرد: کسی می تواند به عنوان یک مدیر جهادی موفق باشد که اساس تربیت وی بر مکتب اسلام باشد و رشدش از طریق کسب حلال صورت گیرد.

منبع :خبرگزاری بسیج

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.