یکشنبه 5 بهمن 1393 | 16:22
مشاورعالی نماینده ولی فقیه در سپاه در گفتگو با بسیج:
نامه رهبر انقلاب خط بطلانی بر جریان های اسلام هراسی نظام سلطه در غرب است
نامه رهبر انقلاب خط بطلانی بر جریان های اسلام هراسی نظام سلطه در غرب است
یک مقام ارشد در سپاه پاسداران تاکید می کند که نظام سلطه در غرب جریان اسلام هراسی و اسلام ستیزی را با همه قوا و توان خود پیش می برد و مانعی بر سر راه شناحت انسانها درغرب از اسلام شده اند، بدین جهت می توان گفت پیام رهبری خط بطلانی بر جریان اسلام ستیزی نظام سلطه درغرب بوده است.

 

 

به گزارش "پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت" سردار یدالله جوانی مشاورعالی نماینده ولی فقیه در سپاه در گفتگو با خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری بسیج در پاسخ به سوالی مبنی براینکه  مهمترین ویژگی پیام مقام معظم رهبری به جوانان اروپایی چه بود، گفت: به عقیده من مقام معظم رهبری  عصمت  پاک جوانان  و فطرت الهی آنها را در این پیام مورد خطاب قرار دادند و از آنها خواستند با توجه به روحیه غرب گرایی نسبت به اسلام پیش داوری و قضاوت دور نداشته باشند و تحت تاثیر اسلام هراسی ها و اسلام ستیزی ها قرار نگیرند.

 وی ادامه دهد: برای فهم اسلام مستقیما به منابع اصلی قرآن و سیره  پیامبر رجوع کنند، در حقیقت این پیام سخنی است مستقیم با جوانانی که امکان هدایت آنها وجود دارد، چون هر انسانی دارای فطرت الهی و سرشت الهی است.

مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه اضافه کرد: انسانها ذاتا حقیقت جو و کمال طلب هستند چون امروزه جوانان در غرب  اسیر و گرفتار جنجال ها و تبلیغات رسانه ای شدند و نظام سلطه هم در غرب  جریان اسلام هراسی و اسلام ستیزی را با همه قوا و توان خود پیش می برد و مانعی بر سر راه شناحت انسانها درغرب از اسلام  شده اند، بدین جهت می توان گفت پیام رهبری خط بطلانی بر جریان اسلام ستیزی نظام سلطه درغرب بوده است.

 سردار جوانی اضافه کرد: مقام معظم رهبری در این پیام تلاش می کند که چراغی را در دل جوانان اروپایی روشن کند و و راه را بر پیش روی آنها قرار دهد و بخواهد از آنها که خود مستقیما از طریق مطالعه قرآن و زندگی پیامبر به سراغ شناخت اسلام  بروید .

وی در انتها خاطر نشان کرد: بنابراین  این پیام بسیار موثر واقع خواهد شد چرا که مقام معظم رهبری در پایان آنان را دعوت به اندیشیدن، مطالعه و تامل می کند و از آنها نمی خواهد که چیزی را بپذیرند بلکه آنها را دعوت به مطالعه، بررسی، تامل و دقت می کند

 

 

منبع : خبرگزاری بسیج

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.