شنبه 20 مهر 1392 | 08:31
پاکسازی مهمترین پایگاه تروریستها درحومه دمشق
ارتش این کشور شهرک "الحسینیه" را که یکی از مهمترین پایگاه های تروریست ها در حومه جنوبی دمشق به شمار می رفت؛ پاکسازی کرد.

 

 

به گزارش " بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت"

ارتش سوریه دراین عملیات با استفاده از چندین محور، به مواضع تروریستها در حومه جنوبی دمشق به ویژه در شهرک های "الذیالیه" و "الحسینیه" در نزدیکی منطقه سیده زینب (س) یورش برد و با بهره گیری از تاکتیکی برق آسا ضربات سهمگینی به شورشیان مسلح وارد کرد.

یک منبع نظامی در گفت و گو با خبرنگار العالم تصریح کرد: نیروهای ارتش عربی سوریه در نبردی بی امان و نفس گیرعلیه تروریستها توانستند در کمتر از 24 ساعت شهرک های "الذیالیه" و "الحسینیه" را از لوث تروریست ها پاکسازی کنند.

در ویدئوی ارسالی گزارش گران العالم  استحکامات و موانع مین گذاری شده توسط عناصر مسلح برای اخلال در مسیرعبور ارتش سوریه دیده می شود.

این منبع با اشاره به پیروزی های چشمگیر ارتش سوریه در این عملیات بدون کمترین تلفاتی، از خسارات سهمگین وارد آمده به تروریست ها خبر داد تا جاییکه آنها مجبور به فرار از میدان نبرد شدند.

در این ویدئو کاملا واضح است که حتی اماکن تجاری، مدارس و بیمارستان های موجود در مسیر فرار تروریست ها از اقدامات خرابکارنه آنها در امان نمانده است و بیمارستان امام خمینی (ره) حدفاصل شهرک های "الذیالیه" و "الحسینیه" نشان داده شده که به مرکز عملیات و استقرار گروه های مسلح تبدیل شده بود.

عملیات پیروزمندانه ارتش سوریه در این مناطق به دنبال آن صورت گرفت که نظامیان پیشتر چندین روستا را در غوطه شرقی و غربی در حومه دمشق از چنگال عناصر مسلح تروریست پاکسازی کرده و زمینه این عملیات را فراهم کردند.

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.