سه شنبه 19 اسفند 1393 | 11:40
ناوشکن پیشرفته «دماوند» به نیروی دریایی ارتش ملحق ش
ناوشکن پیشرفته «دماوند» به نیروی دریایی ارتش ملحق ش
ناوشکن بومی و پیشرفته «دماوند» با حضور جمعی از مقامات ارشد نظامی، در دریای خزر به ناوگان نیروی دریایی ارتش ملحق شد

 

 

 

 

به گزارش "پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت"به نقل از اداره کل تبلیغات دفاعی وزارت دفاع، صبح امروز با حضور امیر دریابان علی شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی، سردار سرتیپ حسین دهقان وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، حجت الاسلام آل هاشم رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش و امیر سرتیپ حبیب‌الله سیاری فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، ناوشکن پیشرفته آموزشی «دماوند» به‌طور رسمی به ناوگان شمال و منطقه چهارم نیروی دریایی ارتش در بندر انزلی الحاق شد.

بر اساس این گزارش، کلیه مراحل طراحی، ساخت و به آب‌اندازی ناوشکن پیشرفته آموزشی دماوند توسط صنایع شهید تمجیدی سازمان صنایع دریایی وزارت دفاع و با همکاری بیش از 700 مرکز صنعتی، پژوهشی، دانشگاهی، سازمان‌ها و صنایع مختلف وزارت دفاع انجام شده است.

شرکت صنایع الکترونیک وزارت دفاع (صاایران) نیز بالغ بر 25 سامانه الکترونیکی و مخابراتی بومی را در ناوشکن پیشرفته آموزشی دماوند طراحی، اجرا و نصب کرده است که از این محصولات می‌توان به انواع رادارهای پیشرفته دریایی، سامانه‌های مخابراتی برای ارتباطات داخلی و خارجی شناور، سیستم‌های شناسایی و فریب و سامانه‌های مخابراتی و رهگیری زیرسطحی اشاره کرد.

همچنین سازمان صنایع هوافضای وزارت دفاع کار طراحی و نصب انواع سامانه‌های پدافند هوایی و سامانه‌های موشکی سطح به سطح را انجام داده است.

منبع :دفاع پرس

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.