یکشنبه 24 اسفند 1393 | 09:21
امير اسماعيلي:
نفس دشمنان را در بيرون از مرز‌هاي ايران مي‌شنويم‌
نفس دشمنان را در بيرون از مرز‌هاي ايران مي‌شنويم‌
فرمانده قرارگاه پدافند هوايي خاتم الانبياء(ص) با بيان "نفس دشمنان را در بيرون از مرز‌هاي ايران مي‌شنويم" گفت: فضاي ايران به‌اعتراف سازمان بين‌المللي ايكائو امن‌ترين فضا در خاورميانه است.

 

 

 

به گزارش "پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت" امير سرتيپ فرزاد اسماعيلي  در جمع خبرنگاران، با بيان "نفس دشمن را در سرتاسر بيرون از مرزهاي كشور مي‌شنويم و حس مي‌كنيم" اظهار داشت: قرارگاه پدافند هوايي در 3 هزار و 600 نقطه به‌صورت شبانه‌روزي آسمان كشور را رصد مي‌كند.

وي با بيان اينكه پدافند هوايي به‌صورت شبانه‌روزي در آماده‌باش كامل است، افزود: سازمان بين‌المللي ايكائو در شهريور ماه امسال آسمان ايران را به‌عنوان «امن‌ترين» فضا در خاورميانه معرفي كرد.

فرمانده قرارگاه پدافند هوايي خاتم الانبياء(ص) با بيان اينكه از سال 87 قرارگاه تاكتيكي خاتم الانبياء(ص) تشكيل شد، تصريح كرد: سپاه، ناجا، بسيج، ارتش، پدافند هوايي، سازمان هواپيمايي كشوري و شركت فرودگاه‌ها نقش فعالي در اين قرارگاه دارند.

وي با تأكيد بر "در قرارگاه با نيروهاي جوان پا به عرصه‌هاي بزرگي گذاشتيم" خاطرنشان كرد: لحظه‌اي به خودمان اجازه نداديم كه استراحت كنيم و هميشه به‌دنبال تهديدهاي احتمالي بوده و در همه حال آماده‌ هستيم.

امير اسماعيلي با تصريح بر اينكه پدافند هوايي به تاكتيك و جوانانش مي‌نازد، اعلام كرد: درحال حاضر به دو نياز بومي، آموزش بومي و سيستم بومي در اين قرارگاه دست پيدا كرده‌ايم.

 

 

 

 

منبع : بسیج

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.