دوشنبه 17 فروردین 1394 | 10:01
فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران:
مجموعه سپاه سیدالشهدا(ع) در انجام ماموریت ها سرباز در رکاب ولایت است
مجموعه سپاه سیدالشهدا(ع) در انجام ماموریت ها سرباز در رکاب ولایت است
سردار نصیری اظهار داشت: امسال مجموعه سپاه کارهای بسیار مهمی در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری در دستور کار خود دارد.

 

 

 

به گزارش "پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت" سردار سرتیپ دوم پاسدار علی نصیری فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) تهران در دیدار پاسداران و بسیجیان در آغاز سال نو با اشاره به سال همدلی و همزبانی دولت و مردم ضمن قدردانی از خدمات همکاران در ماموریت هایی که به سپاه واگذار شده است، افزود: شما بسیجیان همیشه در تمام ماموریت ها همراه و همدل بوده اید و در بعضی موضوعات اقدامات مجموعه سپاه سیدالشهدا(ع) بسیار چشمگیر بوده که از سوی رده های بالا اقدامات ارزشمند شما مورد تقدیر قرار گرفته است.

وی خاطر نشان کرد: حضور در راهپیمایی 22 بهمن، راهپیمایی اربعین حسینی و افزایش 30 درصدی حضور و مشارکت مردم در برخی از مناطق نشان دهنده فهم بالا و توجه آنان به ولی نعمت و پرچمدار خود بوده است.

سردار نصیری گفت: اقتصاد و فرهنگ با روحیه جهادی به سال 93 خلاصه نمی شود بلکه شعار همه سال های ما است. باید همه فرمایشات مقام معظم رهبری را به عنوان یک گفتمان غالب اجرا کنیم و در سال جدید برابر برنامه زمانبندی نگاه به برنامه ریزی ها علاوه بر کمیت نگاه کیفی هم باشد.

فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران تصریح کرد: یکی از موضوعاتی که در دستور کار دشمن بوده، ایجاد شکاف بین مردم، نظام و رهبری است؛ دشمن آنجایی می تواند به نظام آسیب بزند که بین ملت و دولت فاصله ایجاد شود. امسال براساس فرمایشات مقام معظم رهبری سال همدلی و همزبانی دولت و مردم نامگذاری شده است و حرکت روبه جلوی انقلاب با همدلی و همزبانی مردم و دولت اتفاق می افتد.

وی گفت: امسال وظیفه و رسالت مجموعه سپاه است که نسبت به تبیین شعار سال حرکت و در این مسیر تلاش زیادی داشته باشیم.

سردار نصیری با اشاره به انتخابات مهم و حساس مجلس و خبرگان رهبری در سال جاری و اقداماتی که دشمن در جهت کم رنگ جلوه دادن مشارکت های مردمی انجام می دهد، اظهار امیدواری کرد: با حضور مردم همانند سال های گذشته حماسه ارزشمند دیگری در کشور رقم بخورد.

وی با اشاره به نماز، زکات، امر به معروف و نهی از منکر به عنوان 4 رکن پیام رهبری در نوروز امسال گفت: حضرت مقام معظم رهبری(مدظله العالی) موضوعات بسیار مهمی را بیان کردند که فرمایشات ایشان را باید به طور کامل مطالعه کنیم و به طور فردی و اجتماعی به این موضوعات عمل کنیم.

فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران نماز و موضوع اجتماعی امر به معروف و نهی از منکر بسیار مهم دانست و گفت: امر به معروف و نهی از منکر زیر بنای همه حرکات اجتماعی اسلام است و همه مومنان در هر نقطه از عالم موظفند جامعه را به سمت همه کارهای نیکو حرکت دهند و همه را از بدیها و پلیدی ها با عنوان نهی از منکر دور بدارند.

سردار نصیری در پایان اظهار داشت: همه موضوعات مطرح شده ذیل معنویت، معنا پیدا می کند و به عنوان یک حرکت ارزشی باید به آن توجه بیشتری بشود و باید به معنویت به عنوان یک اصل توجه شود و ما در لباس سرباز در رکاب ولایت بتوانیم به درستی ماموریت خود را انجام دهیم.

 

 

 

منبع : سپاه نیوز

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.