پنجشنبه 10 اردیبهشت 1394 | 09:02
سردار نقدی خبر داد
راه اندازی 50هزار واحد صنعتی و تولیدی اقتصاد مقاومتی در کشور
راه اندازی 50هزار واحد صنعتی و تولیدی اقتصاد مقاومتی در کشور
رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور در جمع تولید کنندگان و صاحبان سرمایه شرکت شهرک های صنعتی استان چهارمحال و بختیاری، همدلی و تفکر بسیجی را راه حل مشکلات اقتصادی دانست

 

 

به گزارش "پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت"به نقل از خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ سردار محمدرضا نقدی، در سفر به چهارمحال و بختیاری با تولید کنندگان و صاحبان سرمایه شرکت شهرک های صنعتی استان در شهرکرد دیدار و از نزدیک با مشکلات واحدهای صنعتی این خطه از کشور اسلامی آشنا شد.

در این دیدار، جمعی از تولید کنندگان به بیان مشکلات اقتصادی کارگاه های صنعتی پرداختند و کمبود نقدینگی، سرمایه در گردش، همکاری نکردن برخی دستگاه های اجرایی و بانکها، مالیات و تأمین اجتماعی، حضور دلالان در صنعت، را از مشکلات موجود مطرح کردند که باعث بالا رفتن سود در تجارت و کاهش سود در تولید و عقب ماندگی صنایع شده است.

سردار نقدی نیز در این دیدار صمیمی، با اشاره به وضعیت کنونی اقتصادی کشور، به آمار ارائه شده از سوی شرکت شهرک های صنعتی استناد کرد و مشکلات اعتباری 343 واحد صنعتی و نداشتن بازار محصولات تولیدی 898 واحد دیگر را یادآور شد و از طرح های حمایتی برای صنایع خبر داد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور،با اشاره به مسئله نقدینگی و مشکلات کمبود مواد اولیه برای صنابع، افزود: در حال حاضر همه نقدینگی در دست دولت و بانکها نیست و باید برای تولید و بالابردن رتبه اقتصادی کشور، به هم کمک کنیم و همدل باشیم.

این مقام مسئول، افزود: باید مشکلات اقتصادی در واحدهای تولیدی خودمان حل شود. مشکلات نقدینگی حل شدنی است. در این بین همدلی و تفکر بسیجی می تواند مشکلات را حل کند، همانطور که در زمان جنگ ما را پیروز کرد.

وی، از راه اندازی 50 هزار واحد صنعتی و تولیدی اقتصاد مقاومتی در عرصه های تولید قارچ، ورمی کمپوست و ... در دو سال اخیر و ادامه این روند در سال جاری خبر داد.

سردار نقدی، 4 محور اصلی حمایت از صنایع را برشمرد و گفت: گسترش صنایع کوچک تبدیلی با اولویت مواد غذایی، راه اندازی صنایع راکد، راه اندازی کلینیک صنعتی به منظور افزایش بهره وری و تولید مواد اولیه به دست خود صنعتگران از مهم ترین محورهای کمک به پیشبرد اقتصادی کشور می باشد.

رئیس سازمان بسیج مستضفین کشور در این دیدار، بسیج را واسطه ای بین صنعت و مسئولین کشور برای حل مشکلات دانست .

گفتنی است: سردار نقدی، پس از این دیدار به جمع حاضران در یادواره سردار شهید حسینعلی ترکی، شهید شاخص کارگری و 14 هزار شهید کارگر کشور پیوست.

منبع :خبرگزاری بسیج

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.