شنبه 19 اردیبهشت 1394 | 10:02
معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه عنوان کرد:
مدیریت جهادی با نگاه به توانمندی داخلی راهبرد برون رفت از مشکلات و موانع
مدیریت جهادی با نگاه به توانمندی داخلی راهبرد برون رفت از مشکلات و موانع
سردار سپهر با بیان اینکه مدیریت جهادی راهبرد برون رفت نظام اسلامی از مشکلات و موانع است گفت: نگاه به درون و تلاش و کوشش جهادی با در نظر گرفتن منابع کشور را در مسیر پیشرفت هر چه بیشتر قرار می دهد.

 

 

 

به گزارش "پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت" سرتیپ پاسدار محمد حسین سپهر معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه در حاشیه ی برگزاری آئین رونمایی از کتاب "مدیریت جهادی" با اشاره به ضرورت مدیریت جهادی در نظام اسلامی گفت: مقام معظم رهبری همواره در بیاناتشان پیرامون اهمیت موضوع مدیریت جهادی راه عبور از موانع و ایستادگی در برابر دشمنان را مدیریت جهادی ذکر کرده اند.

وی افزود: در پیام معظم له در آغاز سال 1393 نیز عزم ملی و مدیریت جهادی راهبرد برون رفت نظام اسلامی از مشکلات و موانع و مقابله با دشمنان و مخالفین ذکر شده است.

سردار سپهر با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه "برای انجام رسالت سنگینی که در تمدن سازی، دولت سازی و ساختن جامعه اسلامی داریم باید به مدیریت جهادی روی بیاوریم" خاطر نشان کرد: متأسفانه امروز توانمندی ها و رفتار مدیریت جهادی که در دوران دفاع مقدس و اوایل پیروزی انقلاب در سایه ی مدیریت و عمل جهادی توفیقات زیادی نصیب نظام مقدس جمهوری اسلامی کرد را از یاد برده ایم.

وی با بیان اینکه نگاه به درون و تلاش و کوشش جهادی با در نظر گرفتن منابع، کشور را در مسیر پیشرفت هر چه بیشتر قرار می دهد گفت: در مقطع کنونی نیاز داریم که با نگاه لازم در امر مدیریتی از منظر رهبر معظم انقلاب که همان مدیریت جهادی است کشور را ساخته، علم را توسعه بخشیم و با مشارکت مردم و تلاش و پایمردی از سختی ها عبور کنیم.

معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه در پایان پیرامون چاپ کتاب "مدیریت جهادی" اظهار داشت: این کتاب مستند بر آیات قرآن و احادیث معصومین (ع) به بیان تعاریف و اصول مدیریت جهادی پرداخته و چهل ویژگی مدیریت جهادی را از منظر قرآن و روایات تبیین می کند که امیدواریم مورد استفاده علاقمندان قرار گیرد.

 

 

 

منبع : سپاه نیوز

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.