دوشنبه 28 اردیبهشت 1394 | 13:34
فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی :
اقتصاد مقاومتی باید به عنوان یک فرهنگ در جامعه نهادینه شود
اقتصاد مقاومتی باید به عنوان یک فرهنگ در جامعه نهادینه شود
سردار کریمی با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی باید به عنوان یک فرهنگ در جامعه نهادینه شود گفت: سپاه و بسیج آمادگی پذیرفتن مسوولیت های بزرگ را در حوزه اقتدار اقتصادی دارند.

 

 

به گزارش "پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت"   سرتیپ دوم پاسدار محسن کریمی فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: شرایط کشور به گونه ای است که باید با ایجاد یک حماسه بزرگ اقتصادی در راستای حل مشکلات مردم ازجمله بیکاری، تورم و اشتغال گام های اساسی برداشت.
وی ادامه داد: مقام معظم رهبری با هوشمندی و تیزبینی منحصر به فرد خود،راهبردهای اقتصاد مقاومتی را کلید حل مشکلات و حرکت رو به جلوی کشور عنوان کردند و مردم و مسوولان نبز باید برای عملیاتی شدن این اهداف متعالی با انگیزه و برنامه و در تعامل و همکاری در صحنه باشند.
سردارکریمی افزود: مشکلات اقتصادی باید در سایه فکر و برنامه حل شود و تنها راه پیروزی بر دشمنان و مقابله با تحریم های فعلی داشتن استقلال در عرصه اقتصادی و تلاش برای باروری ظرفیت های داخلی است.
وی بیان کرد: تعامل مجلس و دولت نیز در تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی اصلی برجسته است و این دو رکن مهم باید با برنامه ریزی های کاربردی و منطقی اقتصاد، کشور را به بالندگی و پویایی برسانند.
سردار کریمی خاطرنشان کرد: سپاه و بسیج آمادگی پذیرفتن مسوولیت های بزرگ را در حوزه اقتدار اقتصادی دارند و می توانند با دولت در اجرای منویات مقام معظم رهبری همکاری های لازم را انجام دهند.
وی یادآوری کرد: اقتصاد مقاومتی باید به عنوان یک فرهنگ در جامعه نهادینه شود و اقشار مختلف مردم به خصوص مسوولان، سپاهیان و بسیجیان باید در تحقق این مهم بیش از پیش بکوشند.

 

 

منبع : سپاه نیوز

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.