یکشنبه 10 خرداد 1394 | 15:56
آخرین وضعیت مرزها در کمیسیون امنیت ملی مجلس بررسی شد/ «داعش جرأت نزدیک شدن به مرز ایران را ندارد»
آخرین وضعیت مرزها در کمیسیون امنیت ملی مجلس بررسی شد/ «داعش جرأت نزدیک شدن به مرز ایران را ندارد»
نایب‌رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: آخرین وضعیت مرزها در جلسه کمیسیون امنیت ملی مورد بررسی قرار گرفت و در این بررسی معلوم شد داعش از فاصله ۵۰ کیلومتری جرأت نزدیک شدن به مرزهای ایران را ندارد.

 

 

به گزارش "پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت" در این جلسه که با حضور مقاماتی از وزارت اطلاعات، وزارت کشور و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برگزار شد موضوع آخرین وضعیت مرزهای شمال غرب، غرب و جنوب شرق کشور مورد بحث و بررسی قرار گرفت؛ از وزارت اطلاعات معاون وزیر حضور داشت و از سپاه پاسداران هم سردار پاکپور فرمانده نیروی زمینی در جمع نمایندگان حضور بهم رسانده بود.

وی افزود: از جمله موضوعات در این جلسه موضوع داعش بود که طبق بررسی‌ها مرزهای کشور را عاری از وجود تروریست‌های داعش دیدیم و تروریست‌های داعش امکان نزدیک شدن از فاصله 50 کیلومتری به مرزهای ایران را ندارند.

نائب‌رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اظهار داشت: نیروهای ما در سپاه و وزارت اطلاعات اشراف کاملی بر وضعیت مرزها دارند و با اطلاعات و اشراف دقیق خود مرزها را رصد می‌کنند و وضعیت مرزها زیر نظر آنها قرار دارد.

حقیقت‌پور با اشاره به بررسی آخرین وضعیت مرزهای جنوب شرقی کشور در جلسه امروز کمیسیون امنیت ملی خاطرنشان کرد: با رصد و تلاش‌های نیروهای سپاه در مرزهای جنوب شرقی شرارت‌ها در این بخش از مرزهای کشور به حداقل خود رسیده و با تقویت نیروهای سپاه در این حوزه مشکلی نداشته و نخواهیم داشت.

وی در پایان گفت: برخی از افراد غیرمسئول در تمام کسوت‌ها و مسئولیت‌ها مطالبی را در خصوص داعش مطرح می‌کنند که با توجه به ضعف اطلاعاتی آنها این افراد با اظهارات‌شان به روحیه مردم لطمه می‌زنند و ما از این افراد می‌خواهیم در این زمینه دخالت نکنند و اجازه بدهند تا دستگاه‌های مسئول کار خود را انجام داده و اطلاع‌رسانی‌های لازم را داشته باشند.

منبع فارس

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.