چهارشنبه 24 تیر 1394 | 14:24
سرلشکر ایزدی :
رژیم صهیونیستی در برابر ایران عددی محسوب نمی‌شود/ نابودی «تل‌آویو» تاوان کوچکترین خطای صهیونیست‌ها
رژیم صهیونیستی در برابر ایران عددی محسوب نمی‌شود/ نابودی «تل‌آویو» تاوان کوچکترین خطای صهیونیست‌ها
معاون امور راهبردی و اشراف کلی فرماندهی معظم کل قوا گفت: تا زمانی که نظام اسلامی از ملتی با ایمان و نیروهای مسلحی پرتوان برخوردار است، رژیم صهیونیستی در مقابل آن عددی نیست.

 

 

به گزارش "پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت" سردار سرلشکر مصطفی ایزدی معاون امور راهبردی و اشراف کلی فرماندهی معظم کل قوا در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، درباره برخی اظهارات مسئولان رژیم صهیونیستی مبنی بر حمله به تأسیسات اتمی کشورمان، گفت: حضور مردم در راهپیمایی روز قدس نشان داد که همچنان اراده‌ای ملی در دشمنی با رژیم صهیونیستی و آمریکا وجود دارد؛ به همین خاطر چنانچه آنها بخواهند چنین کار حماقت‌آمیزی را مرتکب شوند، عکس‌العمل شدیدی را از جانب نیروهای مسلح کشورمان دریافت می‌کنند.

وی افزود: جمهوری اسلامی ایران در منطقه غرب آسیا از چنان قدرت بزرگی برخوردار است که می‌بینیم کشورهای موسوم به 1+5 در مذاکرات هسته‌ای مقابل ایران دور یک میز می‌نشینند و مسئولان جمهوری اسلامی ایران با اتکا به ولایت فقیه و امت اسلامی کشورمان از مواضع بر حق کشورمان دفاع می‌کنند.

سرلشکر ایزدی ادامه داد: بنابر این تا زمانی که این نظام اسلامی از ملتی با ایمان و نیروهای مسلحی پرتوان برخوردار است، رژیم صهیونیستی در مقابل آن عددی نیست.

معاون امور راهبردی و اشراف کلی فرماندهی معظم کل قوا تأکید کرد: توانمندی ایران در حدی است که بنا به فرمایش رهبر معظم انقلاب، اگر بخواهند کوچکترین خطایی انجام دهند، از تل‌آویو چیزی باقی نخواهد ماند.

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.