دوشنبه 5 مرداد 1394 | 08:50
جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه:
پناهندگی اشرار به بیرون مرزها اوج درماندگی آنهاست
پناهندگی اشرار به بیرون مرزها اوج درماندگی آنهاست
سردار عراقی با تاکید بر ایجاد اشتغال در سیستان و بلوچستان گفت: ایجاد هر شغل یک گام به سمت امنیت بوده و هر بیکاری یک نمره منفی برای امنیت کشور است.

 

 

به گزارش "پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت"  به نقل از سپاه نیوز، سردارسرتیپ پاسدار عبدالله عراقی جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه در مراسم تودیع و معارفه فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان که با حضور جمعی از سران طوایف، معتمدان و خانواده شهدا در زاهدان برگزار شد اظهار کرد: یکی از ستون‌های امنیت تفاهم و وحدت مذاهب و قبایل است.

وی افزود: کشور ما دارای ظرفیت تنوع قومی، مذهبی، قبایل و طوایف است که اگر با هم متحد باشند توسعه و آبادانی رقم می‌خورد اما اگر اختلاف ایجاد شود بین قبایل و مذاهب و مسولان قطعا دچار چالش می‌شویم.

جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه گفت: امروز به برکت خون شهدا شیعه و سنی در کنار هم زیر پرچم ولایت فقیه زندگی می‌کنند.

وی با تاکید بر ایجاد اشتغال در سیستان و بلوچستان گفت: ایجاد هر شغل یک گام به سمت امنیت بوده و هر بیکاری یک نمره منفی برای امنیت کشور است.

سردار عراقی با بیان اینکه در دین مبین اسلام بسیار بر امنیت تاکید شده و از آن به عنوان عامل مهم پیشرفت یاد شده است گفت: اگر امنیت باشد، عمران و آبادانی و توسعه قطعا محقق خواهد شد، و در غیر این صورت شاهد هیچ پیشرفتی در هیچ منطقه‌ای نخواهیم بود.

وی با تاکید بر اینکه آرامش و آسایش جامعه در سایه امنیت محقق می‌شود، گفت: اگر همه سرمایه‌های جهان را هم داشته‌ باشیم بدون وجود امنیت بیهوده است.

سردار عراقی با بیان اینکه امروز به برکت انقلاب اسلامی شیعه و سنی همه پیرو ولایت فقیه و خدا هستیم، ادامه داد: اگر امروز شاهد رشد و شکوفایی و اقتدار کشور در منطقه هستیم به برکت وحدت و انسجام و خون شهدای ارزشمند نظام است.

وی ادامه داد: اگر اختلاف و تفرقه میان قوم و مذهب و یا مردم و مسئولان رخ می داد قطعا شاهد این روزهای خوب نبودیم، مردم نشان دادند که با همراهی و هماهنگی که با مسئولان دارند، حافظ آرامش جامعه و امنیت منطقه هستند.

جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه افزود: مردم شیعه و سنی سیستان و بلوچستان با همدلی و همراهی که دارند، اجازه نفوذ دشمنان را نخواهند داد.

وی با بیان اینکه تقویت وحدت و انسجام بهترین راهبرد برای توسعه و پیشرفت است، گفت: امروز دشمنان و اشرار منطقه به بیرون مرزها پناه می‌برند و از بیرون قصد ایجاد نا امنی دارند که این اوج درماندگی آنها را نشان می‌دهد.

سردار عراقی در پایان تنوع و تعدد قومیت‌ها را یک ظرفیت و امتیاز برای توسعه و آبادانی کشور عنوان کرد و گفت: اتحاد و وحدت قبایل و مذاهب زمینه‌ساز پیشرفت و توسعه هر منطقه است.

 

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.