دوشنبه 5 مرداد 1394 | 08:52
فرمانده جدید سپاه سلمان سیستان و بلوچستان :
اتحاد،رمز توسعه و پیشرفت سیستان و بلوچستان است
اتحاد،رمز توسعه و پیشرفت سیستان و بلوچستان است
سردار معروفی رمز توسعه و پیشرفت سیستان و بلوچستان را وحدت و اتحاد مردم، قبایل و مسئولان با یکدیگر دانست و گفت: برای ارتقای وحدت و امنیت این منطقه از هیچ تلاش فروگذار نخواهیم کرد.

 

 

به گزارش "پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت"  به نقل از سپاه نیوز، سردار سرتیپ دوم پاسدار حسین معروفی فرمانده جدید سپاه سلمان در مراسم تودیع و معارفه فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان تأکید کرد: در کنار مسئولان قرارگاه قدس که مسئولیت امنیت سیستان و بلوچستان را بر عهده دارد، برای آرامش و آسایش مردم منطقه تلاش خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه همراهی همه مسئولان امنیتی، انتظامی، سران طوایف و قبایل را برای پیشبرد اهداف نظام در این منطقه می خواهیم افزود: باید همه با هم تلاش کنیم دغدغه مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) را نسبت به این منطقه کم کنیم.

سردار معروفی ادامه داد: سیستان و بلوچستان یکی از استان‌های حساس کشور بوده که رمز توسعه و پیشرفت آن وحدت و انسجام است.

وی گفت: محرومیت‌زدایی، تقویت اردوهای جهادی، تلاش بیشتر در زمینه‌های فرهنگی را در اولویت قرار داده و برای ارتقای وحدت و امنیت این منطقه از هیچ تلاش فروگذار نخواهیم کرد.

در ادامه این مراسم سردار مرتضوی فرمانده سابق سپاه سلمان سیستان و بلوچستان به تشریح اقدامات و عملکرد سپاه استان در چند سال اخیر پرداخت و بیان کرد: سعی کرده‌ایم راه سرداران شهید شوشتری و محمدزاده را در این منطقه ادامه داده و برای حفظ امنیت سیستان و بلوچستان تلاش کنیم.

وی افزود: نبود زیرساخت‌ها و عقب‌ماندگی‌های تاریخی در این منطقه کار را برای مسئولان دشوار کرده است.

سردار مرتضوی با تأکید بر اینکه امروز توان رزمی سیستان و بلوچستان بسیار خوب است، بیان کرد: این استان جزو استان‌های استثنایی کشور است که علاوه بر ظرفیت‌های بسیار خوبی که دارد، همجواری با دو کشور نیز بر حساسیت آن افزوده است.

در پایان این مراسم طی حکمی از سوی سرلشکر جعفری فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از خدمات سردارسرتیپ دوم پاسدار سیدحسن مرتضوی فرمانده سابق سپاه سلمان سیستان و بلوچستان قدردانی و سردارسرتیپ دوم پاسدار حسین معروفی به عنوان فرمانده جدید سپاه سلمان منصوب شد.

 

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.