پنجشنبه 22 مرداد 1394 | 11:25
فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) قزوین عنوان کرد :
تبعیت از ولایت فقیه مهمترین پیام شهدا
تبعیت از ولایت فقیه مهمترین پیام شهدا
سردار شاهرخی با بیان اینکه تبعیت از ولایت فقیه مهمترین پیام شهدا بود، گفت:آحاد جامعه با ادامه دادن راه شهدا و حرکت کردن در مسیر آنان می‌توانند در برابر زورگویی‌های دشمنان ایستادگی کنند.

 

 

به گزارش "پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت"  به نقل از سپاه نیوز، سردار سرتیپ دوم پاسدار محمد شاهرخی فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین در یادواره شهدای روستای آتان اظهار کرد: آحاد جامعه باید جایگاه ولایت‌ فقیه را به درستی بشناسند و در مسیر منویات وتدابیر ایشان حرکت کنند.

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین با بیان اینکه آشنایی آحاد جامعه به ویژه نسل جوان با اهداف و آرمان‌های شهدا ضروری است، اضافه کرد: باید با به‌کارگیری راهکار‌هایی شناخت جوانان را از سیره شهدا ارتقا بخشیم .

وی با اشاره به اینکه عدم سلطه دشمنان بر کشور از مهمترین پیام‌های شهدا بود، خاطرنشان کرد: اگر قرار بود، دشمنان بر کشور ما حکومت کنند ضرورت نداشت ما انقلاب کرده و در 8 سال دفاع مقدس سختی‌های بی‌شماری را تحمل کنیم.

سردار شاهرخی تصریح کرد: آحاد جامعه با ادامه دادن راه شهدا و حرکت کردن در مسیر آنان می‌توانند در برابر زورگویی‌های دشمنان ایستادگی کنند.

وی ادامه داد: مردم ایران باید نسبت به دسیسه‌های دشمنان و بدخواهان انقلاب اسلامی هوشیار باشند و پیام‌ها و وصیتنامه‌های شهدا و امام خمینی (ره) را مرور کنند تا از اهداف اصلی انقلاب اسلامی فاصله نگیرند.

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین با بیان اینکه حاکمیت ولایت‌ فقیه از مهمترین دستاوردهای نظام است، تصریح کرد: شهدا با تبعیت از امام راحل توانستند در مبارزه با دشمنان به پیروزی برسند، امروز نیز ملت ما با پشتیبانی از رهبر فرزانه انقلاب همیشه در برابر دشمنان پیروز است.

وی با اشاره به اینکه شهدای 8 سال دفاع مقدس از جان خود گذشتند تا ارزش‌های اسلامی در کشور احیا شود، عنوان کرد: امروز شهدا از آحاد جامعه توقع دارند، گناه نکنیم تا بتوانیم راهشان را ادامه بدهیم.

فرمانده سپاه صاحب الامر استان قزوین در پایان اظهار داشت : استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا سعادتمندی و پیشرفت کشور ما را نمی‌خواهند بلکه دوست دارند تا مردم ما در ذلت و خواری به سر برده و به ما زوربگویند .

 

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.