چهارشنبه 26 بهمن 1390 | 12:07
افشای همکاری موساد با منافقین در عملیات تروریستی ایران
افشای همکاری موساد با منافقین در عملیات تروریستی ایران
روزنامه ایتالیایی ازهمکاری دستگاه جاسوسی ر‍ژیم صهیونیستی با گروهک منافقین برای اجرای عملیات های تروریستی در ایران پرده برداشت.

بسیج پیشکسوتان: به گزارش  از رم، روزنامه کوریره دلاسرا در گزارشی با عنوان « پناهندگان قاتل، افرادی که دانشمندان ایرانی را به قتل می رسانند» نوشت: اشباحی که به خوبی آموزش دیده و با خیابان های تهران و سایر شهرهای ایران آشنایی دارند در دو سال گذشته پنج دانشمند هسته ای ایران را ترور کرده اند.
این روزنامه با تاکید براین که این افراد از سازمان اطلاعاتی اسرائیل (موساد) دستور و کمک می گیرند افزود:شبکه تلویزیونی ان. بی. سی آمریکا نیز اخیرأ با پخش گزارشی اعلام کرد منابع آمریکایی، افراد ساکن اردوگاه اشرف درعراق را مسئول ترورها می دانند.
روزنامه ایتالیایی خاطرنشان کرد: ساکنان اردوگاه اشرف برای انجام ترورها در ایران آموزش دیده و کمک مالی دریافت کرده اند و براساس اعترافات یک فرد دستگیر شده، موساد حتی اماکنی را که قرار بوده هدف اقدامات خرابکارانه قرار بگیرند، بازسازی کرده و عاملان ترور را در آنجا تعلیم داده است.
کوریره دلاسرا همچنین نوشت: منابع امنیتی فرانسوی اخیرا تاکید کرده اند که موساد علاوه بر ساکنان اردوگاه اشرف، روابط خود را با برخی گروه های کُرد عراقی گسترش داده و پایگاه مشترکی در نزدیکی خاک ایران تاسیس کرده اند.
این روزنامه با بیان اینکه برخی از این گروهها، در انفجارهای ایران دست داشته اند و وجود این همکاری از سوی برخی منابع کرد نیز تایید شده است، تصریح کرد: مقامات ایرانی گزارش داده اند که اخیرأ بمبی مشابه آنچه را که به خودروی احمدی روشن، دانشمند هسته ای ترور شده، چسبانده شده بود نزد یکی از اعضای گروه کرد پژاک کشف کرده اند.
به نوشته این روزنامه ایتالیایی، جمهوری اسلامی ایران همچنین به صورت رسمی به دولت آذربایجان به دلیل میزبانی دیدارهای موساد با عاملان اقدامات خرابکارانه در ایران اعتراض کرده است.

منبع: واحد مرکزی خبر

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.