سه شنبه 27 اسفند 1392 | 11:59
ادامه پیشروی‌ ارتش سوریه در حمص
ارتش سوریه در ادامه پیشروی‌ها در مناطق مختلف حمص برخی ارتفاعات و تپه های استراتژیک را به کنترل خود درآورد.

 

به گزارش "پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت" به نقل از خبرگزاری سوریه (سانا)، منابع نظامی سوری اعلام کردند: ارتش سوریه حمله گروه های مسلح به زندان مرکزی "غرز" در جنوب شرق درعا را دفع کرد و تعداد زیادی از تروریست ها را به هلاکت رساندند که در میان آنها سه سرکرده تروریستی نیز وجود دارد.

ارتش سوریه همچنین یک حمله گروه های مسلح را به انبارهای غله در درعا دفع کرد که در این عملیات تعدادی از تروریست ها کشته و برخی دیگر زخمی شدند.

سانا گزارش داد: ارتش سوریه طی عملیاتی در مناطق الدار الکبیره و الخادیه در حومه حمص تعدادی از تروریست ها را به هلاکت رساند و ادوات آنها را منهدم کرد.

در روستای الشویهد در حومه تلکلخ در استان حمص نیز ارتش سوریه در ادامه پیشروی های خود مزارع بلال در ارتفاعات جبل عیرون و تپه قره دبه مشرف به روستای الشویهد را به کنترل خود درآورد.

ارتش سوریه همچنین طی کمینی ضد گروه های مسلحی که قصد فرار از منطقه الحصن در حمص به سمت اراضی لبنان را داشتند، تعدادی از آنها را کشتند و برخی دیگر را زخمی کردند.

ارتش سوریه طی عملیاتی در روستاهای الشندافیه، ابوقاطور و ابو طراحه در حمص نیز تعدادی از تروریست ها را کشتند و برخی دیگر را زخمی کردند.

در حلب و حومه ادلب نیز ارتش سوریه طی عملیات هایی علیه مراکز تجمع گروه های مسلح تعدادی از آنها را به هلاکت رساند و برخی دیگر را زخمی کرد.

 

منبع : تسنیم

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.