جمعه 26 اسفند 1390 | 15:33
بیانیه معاونت روابط بین‌الملل سازمان بسیج
نباید نشست و شاهد تعرض استکبار به جان و مال و مقدسات مسلمانان بود
نباید نشست و شاهد تعرض استکبار به جان و مال و مقدسات مسلمانان بود
معاونت روابط بین‌الملل سازمان بسیج مستضعفین در بیانیه‌ای تاکید کرد: نباید نشست و شاهد اسلام ستیزی و تعرض استکبار به جان و مال و مقدسات مسلمانان بود، باید به پا خواست.

به گزارش بسیج پیشکسوتان :معاونت روابط بین الملل سازمان بسیج مستضعفین در محکومیت جنایت اخیر امریکا در افغانستان بیانیه‌ای صادر کرده که متن کامل آن در ذیل آمده است.

 

و نرید ان نمن علی الذین استضعفوا فی الارض و نجعلهم ائمه ونجعلهم الوارثین "قصص آیه 5"

امت اسلام بار دیگر شاهد قساوت کفار و وحشی‌گری مدعیان حقوق بشر و دمکراسی بود، این بار نیز چکمه پوشان دست آموز آمریکایی و متحدان دروغگوی آنها دست به اسلحه شدند تا مثل همیشه منطق قرون وسطایی خود را به گوش جهانیان برسانند، آنها که صدای حقوق بشرشان گوش فلک را کر کرده است حتی به کودکان و زنان بی گناه هم رحم نکرده و در اقدامی جنون آمیز جمعی از مسلمانان افغان را به خاک و خون کشیدند، به راستی این مسلمانان و هزاران نفر دیگر در سراسر دنیا به کدامین گناه کشته می‌شوند و انتقام کدام شکست را پس میدهند. آمریکا، متحدانش و نیروهای ناتو که با شعار مبارزه با تروریسم و تامین امنیت شهروندانشان به کشورهای اسلامی حمله بردند واقعا چه هدفی را دنبال میکنند؟

توهین به اجساد افغان، تجاوز به زنان و کودکان از سوی سربازان در ماه های گذشته، جمع آوری کلکسیون انگشت از کشته شدگان توسط افسر آمریکایی، انتشار فیلم تجاوز به کودکان توسط سربازان اشغالگر، مسابقه بر سر قتل وحشیانه کودکی با نارنجک یا اسلحه اتوماتیک، نوارهای ویدئویی انتشار یافته در ویکی لیکس بابت کشتار کودکان افغان برای تفریح توسط هواپیماها و صدها خبر انتشار یافته و یا سانسور شده و عدم تصمیم‌گیری جدی از سوی مجامع بین المللی و عدم وقع آمریکا به قوانین و کنوانسیون های مربوطه همه و همه نشان از این است که آنها از حضور در افغانستان و سایر کشورهای اسلامی هدفهای دیگری را دنبال می‌نمایند.

امروز هرچه زمان می‌گذرد وعده خداوند درحاکمیت مستضعفین به تحقق نزدیکتر می‌شود. امروز الگوهای رایج اداره جهان یکی پس از دیگری و پس از شکست به زباله دان تاریخ ملحق می‌شوند و تنها این نور اسلام ناب  است که روز به روز از پس غبار فتنه‌ها و کینه ها رخ می‌نمایاند و الگوی مردم سالاری دینی است که موفقیت خود را در رسیدن انسان به کمال و سعادت دنیوی واخروی نوید می دهد و همین است که دنیای کفر و الحاد را به مقابله وحشیانه و غیر انسانی با آن کشانده است، البته حضور نیروهای آمریکایی در منطقه را هم در همین راستا می‌توان ارزیابی نمود.

هر عقل سلیمی در می‌یابد که این اقدامات نه از سر عقل و منطق که از سر ترس و وحشت روز افزون گسترش اسلام ناب محمدی (ص) و تشکیل حکومت جهانی اسلام، که به وضوح طلیعه‌های آن در قالب بیداری مسلمانان در کشورهای اسلامی و رهایی آنان از بند حکام ظلم و جور مشخص است می‌باشد.

لذا بسیجیان فعال و آگاه در عرصه بین الملل ضمن محکوم نمودن اقدام ضد بشری نیروهای آمریکایی در افغانستان به دو موضوع یکی خطاب به سردمداران جبهه کفر و دیگری خطاب به مسلمانان آزاده جهان اشاره می‌نمایند:

1- سردمداران استکبار جهانی و علی الخصوص آمریکا باید بدانند که با این قبیل اقدامات وحشیانه نه تنها کمترین توفیقی به دست نخواهند آورد بلکه روز به روز چهره واقعی آنها از پس نقاب دروغین حقوق بشر به رخ جهانیان کشیده خواهد شد و روز به روز بیداری و بصیرت همه مردم دنیا حتی مردم کشورهای خودشان افزایش یافته و زوال و نابودیشان تسریع خواهد شد، پس بهتر است تا دیر نشده صدای مردم آزادی خواه و عدالت طلب و ندای روحبخش و سعادت آور اسلام را بشنوند و دست از خصومت با مسلمانان بردارند و در جبران این امر ضمن برخورد قاطع با خاطیان، زمینه خروج هر چه زودتر از کشور های اسلامی را فراهم و ضمن پایان اشغالگری و تجاوز غیر قانونی خود به خواست مردم این کشور ها احترام بگذارند.

2- به ملتهای مسلمان و آزاده جهان نیز باید یادآور شویم وعده خداوند متعال تخلف ناپذیر است و البته سرنوشت هیچ قومی تغییر نمی‌کند مگر به خواست خودشان پس نباید نشست و شاهد اسلام ستیزی و تعرض استکبار به جان و مال و مقدسات مسلمانان بود. باید به پا خواست. مسلمانان در سراسر جهان باید با بکارگیری تمام امکانات سیاسی، فرهنگی، مالی و ... بپا خیزند و اجازه تعدی را به دشمنان اسلام ندهند و تجربه گرانسنگ کشورهای به پا خوسته مانند ملت سرافراز ایران در برپایی حکومت اسلامی و همچنین بیداری اسلامی در کشورهای دیگر را سرمشق قرار داده و از هر اقدام ضد آمریکایی و ضد صهیونیستی در جهان حمایت کنند.

به امید پیروزی اسلام و مسلمانان، ظهور مهدی موعود(عج) و برافراشته شدن پرچم لا اله الا الله در سرتاسر گیتی.

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.