شنبه 27 اسفند 1390 | 10:13
دبیركل سازمان همكاری اسلامی:
سی
سی
دبیركل سازمان همكاری های اسلامی با انتقاد شدید از اقدامات غیر انسانی نظامیان آمریكایی در افغانستان، گفت: كشتار بی رحمانه كودكان و مردم افغانستان در خانه ها و اهانت به قرآن كریم غیر قابل توجیه و بشدت محكوم است.

بسیج پیشکسوتان : 'احسان اغلو' عصر جمعه به وقت محلی در جمع خبرنگاران مستقر در سازمان ملل، در پاسخ به سوال خبرنگار ایرنا مبنی بر واكنش سازمان همكاریهای اسلامی به قرآن سوزی در افغانستان، اظهار داشت : سازمان همكاریهای اسلامی با صدور بیانیه ای شدیدالحن این اقدام موهن را محكوم كرد.

وی گفت: سوزاندن كتاب مقدس 5/1 میلیارد مسلمان، كشتن مردم در خانه هایشان و همچنین اهانت به پیكر كشته شدگان مسلمانان غیر قابل تحمل و مساله ای است كه نمی توان از كنار آن گذشت.

وی افزود: با هر گونه اسلام ستیزی و یا اهانت به سایر مذاهب مخالف هستیم و آن را قویا محكوم می كنیم.

دبیركل سازمان همكاریهای اسلامی افزود: تلاش می كنیم كه رابطه بین اسلام با سایر مذاهب و ملت ها را تبیین و بهبود بخشیم و این خواست كشورهای اسلامی از جمله سازمان همكاری اسلامی و برخی كشورهای غربی و اروپایی است.

احسان اغلو دبیركل سازمان همكاری اسلامی عصر جمعه با حضور در جمع خبرنگاران مستقر درسازمان ملل در خصوص آخرین تحولات مربوط به كشورهای اسلامی از جمله سوریه و افغانستان با خبرنگاران سخن گفت.

منبع: خبرگزاری جمهوری اسلامی

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.