شنبه 19 فروردین 1391 | 15:30
سرویس سیاسی/امنیتی
سرویس سیاسی/امنیتی
شرور "عبدالجليل قنبر زهي" معروف به مولوي صلاح الدين همراه با "حمزه ملازهي" معاون گروهك، متخصص و متولي تهيه و توليد بمب و عامل بمب گذاري متعدد، در حال وارد كردن بمب به ايران براي انجام عمليات تروريستي، در مناطق مرزي پاكستان به هلاكت رسيدند.

بسیج پیشکسوتان "

 به گزارش "بوتیانیوز" به نقل از باشگاه خبرنگاران، اطلاعات دريافتي از يك منبع موثق، حاكي است كه چند روز پيش سركرده گروهك تروريستي «حزب الفرقان» به همراه نفر دوم آن گروهك جنايت‌ پيشه در پاكستان كشته شدند.

براساس اين خبر، شرور "عبدالجليل قنبر زهي" معروف به مولوي صلاح الدين همراه با "حمزه ملازهي" معاون گروهك، متخصص و متولي تهيه و توليد بمب و عامل بمب گذاري متعدد، در حال وارد كردن بمب به كشور براي انجام عمليات تروريستي، در مناطق مرزي پاكستان به هلاكت رسيدند.

لازم به يادآوري است كه گروهك تروريستي حزب الفرقان در سال ۱۳۷۵ توسط عناصر وابسته به وهابيت اعلام موجوديت و هدف اصلي خود را مبارزه مسلحانه با نظام مقدس جمهوري اسلامي اعلام كرد. گروهك تروريستي مذكور كه از هم پيمانان و پيشتيبانان گروهك تروريستي جند الشيطان( به سركردگي عبدالمالك ريگي معدوم) بود پيش از اين با پشتيباني بعضي كشورهاي مرتجع منطقه، عمليات تروريستي متعددي در قالب بمب گذاري، ترور، گروگان گيري و راه بندي مسلحانه درمناطق مرزي شرق كشور انجام داده است.

تاكنون هيچ مقام امنيتي در مورد چگونگي به هلاكت رسيدن نامبردگان توضيحي ارايه نداده است.

بوتیا نیوز

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.