سه شنبه 22 فروردین 1391 | 08:37
سرویس سیاسی "دولت"
سرویس سیاسی "دولت"
دكتر محمود احمدی نژاد رییس جمهوری كشورمان، دقایقی پیش وارد فرودگاه بندرعباس شد و مورد استقبال گرم نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان، استاندار این استان، جمعی از نمایندگان مردم این استان در مجلس ودیگر مقامات استانی قرار گرفت.

بسیج پیشکسوتان "

دكتر احمدی نژاد كه در قالب چهارمین دور ازسفرهای استانی به همراه هیات دولت به استان هرمزگان سفر كرده است تا لحظاتی دیگر در اجتماع پرشور مردم بندرعباس در مجموعه ورزشی تختی این شهر حضور یافته و سخنرانی خواهد كرد.

رییس جمهوری قرار است در این سفر سه روزه ضمن سخنرانی و دیدار با مردم 13شهر هرمزگان، با ایثارگران و نخبگان هرمزگانی نیز دیدار داشته باشد.

همچنین رییس جمهوری در نخستین روز سفر خود به هرمزگان پس از استقبال رسمی و سخنرانی در جمع مردم بندرعباس عصر امروز (سه شنبه) راهی شهرهای حاجی آباد، بستك و بندرخمیر شده و سپس ساعت 22 دیداری با ایثارگران و نخبگان هرمزگان در بندرعباس خواهد داشت.

این گزارش حاكیست ، سفر به دیگر شهرهای هرمزگان از جمله پارسیان، بندرلنگه، ابوموسی، هرمز ، قشم ، جاسك،‌ بشاگرد، سیریك، میناب و رودان نیز برنامه های روز دوم (چهارشنبه)این سفر استانی رییس جمهوری است.

شركت در كارگروه اشتغال در صبح روز پایانی سفر (پنجشنبه ) و حضور در نشست هیات دولت و صحبت با مردم از طریق شبكه استانی در عصر همان روز از جمله برنامه های روز سوم این سفر است.

همزمان با سفر سه روزه هیات دولت و رییس جمهوری به استان هرمزگان، 13 عضو كابینه بمنظور بررسی مشكلات مردم به شهرها و مناطق مختلف این استان سفر می‌كنند.

 

ایرنا

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.