چهارشنبه 23 فروردین 1391 | 17:33
وزارت اطلاعات در اطلاعیه ای
سرویس : سیاسی
سرویس : سیاسی
وزارت اطلاعات اعلام كرد، عاملان ترور 'مصطفی جنگی زهی' از علمای فرهیخته و استكبارستیز استان سیستان و بلوچستان در عملیات برق آسای سربازان گمنام امام زمان (عج) شناسایی و بازداشت شدند.

بسیج پیشکسوتان "

روابط عمومی وزارت اطلاعات عصر چهارشنبه در اطلاعیه‌ای اعلام كرد كه تاكنون 15 نفر از تروریست‌ها و هسته‌های پشتیبانی كننده این اقدام تروریستی را بازداشت كرده است.

در این اطلاعیه تصریح شده است: اطلاعات به دست آمده نشان دهنده دخالت مثلث شوم سازمان منافقین (درطراحی عملیات)، گرایش‌های انحرافی متصل به وهابیت(در صدور مجوز و انجام عملیات تروریستی)، ‌كمك‌های مالی برخی كشورهای مرتجع منطقه تحت حمایت آمریكا، ‌انگیس و رژیم صهیونیستی در این اقدام تروریستی است.

متن كامل اطلاعیه وزارت اطلاعات به شرح ذیل است:

'به استحضار ملت شریف ایران می رساند، به دنبال ترور ناجوانمردانه مولوی شهید 'مصطفی جنگی زهی'، از علمای فرهیخته و استكبارستیز استان سیستان و بلوچستان در زمستان سال گذشته، شناسایی عوامل جنایت پیشه این ترور به طور جدی در دستور كار وزارت اطلاعات قرار گرفت.

اقدامات اطلاعاتی – امنیتی فشرده و همه‌جانبه سربازان گمنام امام زمان (عج) به ویژه دراداره كل اطلاعات استان سیستان و بلوچستان، منجر به شناسایی عوامل اصلی آن جنایت شد و با عملیات برق آسای صورت گرفته، تاكنون 15 نفر از تروریست‌ها و هسته‌های پشتیبانی كننده آنها بازداشت شده‌اند.

اطلاعات به دست آمده نشان دهنده دخالت مثلث شوم سازمان مناقین (درطراحی عملیات)، گرایش‌های انحرافی متصل به وهابیت(در صدور مجوز و انجام عملیات تروریستی)، ‌كمك‌های مالی برخی كشورهای مرتجع منطقه تحت حمایت آمریكا، ‌انگیس و رژیم صهیونیستی در آن اقدام تروریستی است.

وزارت اطلاعات با عرض تسلیت مجدد به بازماندگان آن شهید به خون خفته، هشدار جدی به عوامل پشت پرده آن ترور ناجوانمردانه و ضمن اعلام اینكه هرگز نقش هیچ یك از اضلاع خبیث این جنایت از یاد نخواهد برد و در موقعیت مناسب به اقدام مقتضی خواهد پرداخت، با قاطعیت تاكید می‌نماید با هرگونه سناریویی برای فریب افكار عمومی و غائله آفرینی برخورد خواهد نمود.'

مولوی شهید جنگی زهی امام جمعه اهل سنت شهر راسك مركز شهرستان سرباز كه از حافظان و حامیان نظام جمهوری اسلامی در منطقه و پیرو رهبر معظم انقلاب بود زمستان سال گذشته توسط تروریست ها در این شهرستان به شهادت رسید.

ایرنا

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.