یکشنبه 27 فروردین 1391 | 10:34
حدادعادل با ارسال نامه‌ای به نمایندگان خبر داد:
سرویس سیاسی/حوزه مجلس
سرویس سیاسی/حوزه مجلس
دکتر غلامعلی حدادعادل در نامه‌ای به نمایندگان مجلس شورای اسلامی اعلام کرده است که سعید مرتضوی پیشنهاد او را پذیرفته و آمادگی کامل خود را برای استعفا از سمت مدیریت عامل سازمان تأمین اجتماعی اعلام کرده است.

 

بسیج پیشکسوتان "

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی همچنین خطاب به طراحان استیضاح وزیر کار هم تاکید کرده است: این‌جانب ضمن تشکر از جناب آقای مرتضوی و توجه و اعتمادی که ابراز داشته‌اند از شما دوستان عزیز که تقاضای استیضاح را امضا کرده‌اید درخواست می‌کنم از مطرح کردن استیضاح در جلسه علنی مورخه ۹۱.۱.۲۷ مجلس شورای اسلامی خودداری فرمایید.

متن کامل نامه دکتر حداد عادل بدین شرح است:

با سلام و احترام، به اطلاع آن عده از همکاران محترم و نمایندگانی که تقاضای استیضاح وزیر محترم تعاون و کار و رفاه اجتماعی را امضا کرده‌اند می‌رساند که جناب آقای سعید مرتضوی به درخواست خود، حوالی ظهر روز شنبه ۹۱.۱.۲۶ با اینجانب ملاقات کردند و نظر مشورتی بنده را درباره این موضوع جویا شدند اینجانب با توجه به ضرورت همکاری و همدلی میان مجلس و دولت و با تأکید بر بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار نوروزی با مسئولین و مقام‌های کشور، به ایشان پیشنهاد کردم برای حل مشکل از سمت مدیریت عامل سازمان تأمین اجتماعی استعفا کند.

جناب آقای مرتضوی نیز با قبول این مصلحت‌اندیشی پیشنهاد اینجانب را پذیرفتند و آمادگی کامل خود را برای استعفا هم در آن جلسه و هم در تماس‌های مکرر تلفنی بعدی اعلام نمودند. اکنون با عنایت به آنچه گفته شد این‌جانب ضمن تشکر از جناب آقای مرتضوی و توجه و اعتمادی که ابراز داشته‌اند از شما دوستان عزیز که تقاضای استیضاح را امضا کرده‌اید درخواست می‌کنم از مطرح کردن استیضاح در جلسه علنی مورخه ۹۱.۱.۲۷ مجلس شورای اسلامی خودداری فرمایید تا انشاءالله با پی‌گیری بیشتر استعفای جناب آقای مرتضوی به صورت کامل محقق شود و موجبی برای استیضاح باقی نماند.

بدیهی است حق استفاده از استیضاح در هر حال برای نمایندگان محترم محفوظ خواهد بود و در فرصت باقی‌مانده تا پایان دوره هشتم قانون‌گذاری هر زمان که ضروری بدانند به وظیفه خود عمل خواهند کرد.

الحمدالله رب العالمین والعاقبت للمتقین
۹۱.۱.۲۶
غلامعلی حدادعادل

 

جهان نیوز

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.