دوشنبه 28 فروردین 1391 | 15:06
فرمانده منطقه دوم دریایی ارتش:
سرویس : سیاسی دفاعی
سرویس : سیاسی دفاعی
فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی ارتش گفت: نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران هم اکنون در بالاترین سطح آمادگی خود به سر می‌برد.

بسیج پیشکسوتان"

محمد رضا عباسیان صبح امروز در حاشیه مراسم غبار روبی گلزار شهدای بوشهر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: حضور پررنگ نیروی دریایی در خلیج عدن، اقیانوس هند و آرام و مقابله موفقیت آمیز با دزدان دریایی بخشی از موفقیت‌های نیروی دریایی ارتش است.

وی افزود:  دو مرحله مبارزه با دزدان دریایی و حفاظت از منافع جمهوری اسلامی در آب‌های دور دست نشا از اقتدار و توانمندی نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی است.

فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی ارتش خاطرنشان کرد: تمام این موفقیت‌ها با خودباوری، اتکا به خداوند و عمل به منویات رهبر معظم انقلاب حاصل شده است.

عباسیان بیان کرد: خوشحال  خرسندیم که ایران اسلامی امروز به بالندگی رسیده و رهبر معظم انقلاب اسلامی لقب نیروی دریایی راهبردی را به این نیرو داده است.

وی گفت: ارتشیان از آغاز انقلاب به مشابه بازویی پرتوان برای کشور کمر همت بستند و با حمایت امام راحل، ملت سرافراز با تقدیم 48 هزار شهید در راه انقلاب در مقابل هر متجاوزی ایستادند.

فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی ارتش عنوان داشت: نتیجه دلاوری‌های ارتشیان پس از انقلاب موجب شده ارتش امروز به برکت انقلاب و رهبری فرمانده کل قوا تحت توجهات حضرت ولی عصر(عج)  با اتکا به قدرت لایزال الهی مدارج پیشرفت علمی، نظامی، آموزشی و فنی را طی کرده و خود را از وابستگی به بیگانگان برهاند.

عباسیان اظهار داشت: ارتش هم‌اکنون خود را متعهد می‌داند که آماده جانبازی حراست از کشور باشد و هم اکنون نیز اعلام می‌کنیم با تمام توان آماده دفاع از سرزمین اسلامی هستیم.

وی در مورد برنامه‌های روز ارتش نیز گفت: دیدار با خانواده شهدا و جانبازان، مسابقات فرهنگی و ورزشی و رژه نیروی مسلح از جمله برنامه‌های روز ارتش در بوشهر است.

فارس

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.