سه شنبه 29 فروردین 1391 | 15:44
پوردستان :
سرویس سیاسی / دفاعی امنیتی
سرویس سیاسی / دفاعی امنیتی
فرمانده نيروي زميني ارتش گفت: امسال در رزمايش مشترک با سپاه پاسداران انقلاب اسلامي ، جديدترين سلاح ها و تاکتيک ها را آزمايش خواهيم کرد.

بسیج پیشکسوتان "

امير سرتيپ پوردستان در حاشيه مراسم روز ارتش در جمع خبرنگاران افزود: متناسب با تهديدات ، تاکتيک هاي روز را پيش بيني کرده ايم و از آنجا که تهديدات را احصا کرده ايم ، متناسب با تهديدات در خود قابليت ايجاد کرده ايم و مي خواهيم اين قابليت ها را در ميدان عملي و آموزشي ، اجرايي کنيم.
وي با بيان اينکه رزمايش مشترک با سپاه پاسداران انقلاب اسلامي در رده لشکر برگزار خواهد شد گفت: همکاري ارتش و سپاه از دوران دفاع مقدس بوده است و پس از آن نيز اين همکاري و همدلي را قطع نکرده ايم و همکاري ها در همه زمينه ها ادامه دارد.
سرتيپ پوردستان افزود: براي همکاري و تعامل بيشتر و نيز نزديک کردن تاکتيک ها، رزمايش مشترک ارتش و سپاه را در رده لشکر اجرا و سعي خواهيم کرد در آينده آن را گسترده تر کنيم تا به قابليت هاي بالاتري در دفاع از مرزهاي زميني ، هوايي و دريايي دست پيدا کنيم.
وي همچنين گفت: ويژگي امسال روز ارتش اين بود که با تجربه تر و توانمندتر شده ايم و سلاح هاي جديدي را که به دست متخصصان جوان ايراني و صنايع دفاعي کشور طراحي و ساخته شده است به نمايش گذاشتيم.
سرتيپ پوردستان افزود: تلاش کرديم اقتدار نيروهاي مسلح جمهوري اسلامي را به نمايش بگذاريم تا مردم با ديدن اين اقتدارشاد شوند که چنين نيروهاي مسلح توانمندي در کشور حضور دارند.
وي ادامه داد: همچنين بيگانگاني که خيال خام تعدي و تجاوز دارند ببينند که چنين نيروهاي مسلح آماده اي که ولايتمدار و پا در رکاب هستند حضور دارند و نيروهاي مسلح اين قابليت را دارند که با هر تهديد در هر شرايطي مقابله کنند.
سرتيپ پوردستان پيام رژه روز ارتش را براي کشورهاي دوست منطقه ، صلح و دوستي دانست و گفت: پيام مراسم امروز اين است که کشور هاي منطقه قابليت برقراري امنيت را در منطقه دارند و به حضور نيروهاي بيگانه و فرامنطقه اي نيازي نيست.

باشگاه خبرنگاران
 

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.