پنجشنبه 7 اردیبهشت 1391 | 17:36
معاون اطلاعات ارتش:
سرویس : سیاسی /حوزه امنیتی و دفاعی
سرویس : سیاسی /حوزه امنیتی و دفاعی
همايش روحانيون مقيم مركز سازمان عقيدتي سياسي ارتش با حضور حجت‌الاسلام والمسلمين سيد محمدعلي آل‌هاشم، رئيس اين سازمان و امير سرتيپ طباطبائي، معاون اطلاعات ارتش برگزار شد.

بسیج پیشکسوتان "

امير سرتيپ طباطبائي در اين همايش طي سخناني به تبيين و تعريف مباني تهديدات غرب عليه كشورمان پرداخت و گفت: آمريكا از بدو ايجاد همواره با دكترين‌هاي مختلف كه همگي مبتني بر سلطه‌گري بوده است پيش رفته و اتفاقات دهه‌هاي اخير از جمله به‌راه اندازي جنگ هاي متعدد در منطقه؛ متاثر از همان الگو بوده است.

معاون اطلاعات ارتش جمهوري اسلامي ايران در بخش ديگري از سخنان خود؛ رهبري نظام، انسجام داخلي، و آمادگي نيروهاي مسلح كشورمان را بعنوان عوامل بازدارنده غرب در عملي كردن تهديدات‌شان برشمرد و تاكيد كرد: اگر امروز غرب با تمام ادعاهاي خود درنهايت به پاي ميز مذاكره با جمهوري اسلامي مي‌آيد بدليل آن است كه نقش تاثير گذار ايران را در معادلات منطقه‌اي و بخصوص اتفاقات اخير جهان عرب پذيرفته است.

طباطبائي در پايان با اشاره به اقتدار اطلاعاتي نيروهاي مسلح كشورمان بخصوص ارتش جمهوي اسلامي ايران در مقابله با تهديدات استكبار اظهار كرد: امروز پس از گذشت حدود 10 سال از حضور آمريكا در منطقه، ما با جابجايي‌هاي تاكتيكي و رصد اطلاعاتي خود به درك رفتارشناسانه‌اي از دشمن دست يافته‌ايم.

در ادامه اين مراسم حجت‌الاسلام والمسلمين آل‌هاشم نيز طي سخناني ضمن تسليت به مناسبت فرا رسيدن ايام سوگواري بانوي دوعالم حضرت زهرا(س)، توصيه‌هايي را در رابطه با گسترش امور فرهنگي و ارتقاي بصيرت ديني و سياسي خانواده‌هاي كاركنان آجا مطرح كرد.

اين مراسم با ذكر مصيبت و مداحي در منقبت اهل بيت(عليهم السلام) پايان يافت.

انتهاي پيام

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.