جمعه 8 اردیبهشت 1391 | 18:21
در خطبه اول نمازجمعه تهران مطرح شد:
سرویس : سیاسی
سرویس : سیاسی
خطیب نماز جمعه تهران گفت: مجالس عزای حضرت زهرا(س) علاوه بر عبادت بار سیاسی نیز دارد؛ این جنگ نرمی تمام عیار است که در طول تاریخ، شیعه‌ به وسیله آن واقعیات را افشا می‌کرد.

بسیج پیشکسوتان "

 

آیت‌الله صدیقی امام جمعه موقت تهران در خطبه‌ اول نماز جمعه امروز تهران با دعوت آحاد مردم به تقوای الهی گفت: اگر کسی از جاده زندگی بیرون بیاید احتمال اینکه مسلمان از دنیا نرود، وجود دارد.

وی ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت بانوی 2 عالم، در رابطه با جایگاه حضرت زهرا(س) گفت: حضرت زهرا(س) به گردن اسلام و مسلمانان حق دارد زیرا ایشان با مدیریت صحیح خود در بحران اسلام را نجات داد و رسالت عظیم خود را به خوبی ایفا کرد.

خطیب نماز جمعه تهران در رابطه با تاثیر خطبه‌های حضرت زهرا(س) افزود: اگر حضرت زهرا(س) رسالت عظیم خود را به خوبی انجام نمی‌داد امروز نامی از اسلام و ولایت نبود.

وی در ادامه به خطبه‌ حضرت زهرا(س) در جمع مهاجرین و انصار در مسجد‌النبی اشاره کرد و گفت: این خطبه بسیار محیر‌العقول است زیرا حضرت زهرا(س) سابقه سخنوری در مجامع عمومی را نداشت و زندگی کوتاه ایشان نیز بسیار پرتلاطم بود.

صدیقی در رابطه با فرماندهی جنگ نرم در دوران امیرالمومنین (ع) از سوی حضرت زهرا (س) گفت: حضرت زهرا (س) با افشاگری در حوزه جنگ نرم و رسوا کردن ظالم و پشتیبانی از مظلوم نقش ایفا می‌کردند.

وی در توصیه به برگزارکنندگان مجالس عزای حضرت زهرا(س) گفت: مجالس عزای حضرت زهرا(س) علاوه بر عبادت بار سیاسی نیز دارد؛ این جنگ نرمی تمام عیار است که در طول تاریخ، شیعه‌ به وسیله آن واقعیات را افشا می‌کرد.

وی در خصوص تلاش‌های دشمنان اسلام برای برچیدن مجالس عزای ائمه افزود: انگلیسی‌ها رضاخان را مامور می‌کنند تا مجالس عزای ائمه را برچیند زیرا این مراسم‌ها بوی حماسه، دفاع و رسوا کردن ظالم و پشتیبانی از مظلوم می‌دهد.

آیت‌الله صدیقی در بخش پایانی سخنان خود با اشاره به مجاهدت‌های مردم ایران گفت: درود بر شما که 33 سال راه علی(ع) را با وجود مشکلات پیمودید و از راه ولایت جدا نشدید.

انتهای پیام/

http://farsnews.com

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.