یکشنبه 17 اردیبهشت 1391 | 11:00
منابع خبري خبر دادند؛
ادامه حضور خانواده سركرده منافقين در پادگان اشرف
ادامه حضور خانواده سركرده منافقين در پادگان اشرف
منابع خبری از ادامه حضور سران گروهک تروریستی منافقین و خانواده سركرده اين گروهك در کنار برخی از سران حزب منحله بعث در پادگان اشرف پرده برداشتند.

بسیج پیشکسوتان

به نقل از انجمن دفاع از قربانیان تروریسم خاورمیانه، خبرگزاری النخیل عراق نوشت: "عدی خدران" قائم مقام منطقه الخالص از توابع استان دیاله عراق از حضور خانواده " مسعود رجوی " سرکرده گروهک تروریستی منافقین و 6 تن از سران حزب منحله بعث در پادگان اشرف پرده برداشت.

 

"عدی الخدران" خاطر نشان کرد که به هنگام انتقال حدود 416 تن از اعضای گروهک تروریستی منافقین به اردوگاه لیبرتی در بغداد که حدود 350 از آنان از زنان منافقین بودند، فاش شد که برخی از سران حزب منحله بعث و همچنین اعضای خانواده مسعود رجوی در پادگان اشرف حضور دارند.

 

وی افزود : باقی ماندن خانواده مسعود رجوی و همچنین چند تن از سران بعثي در این پادگان می تواند بیانگر وجود توافقنامه محرمانه و پنهانی با برخی از مسئولان سیاسی بغداد باشد.

 

این در حالی است که " فلاح نقیب" عضو برجسته فهرست العراقیه و وزیر کشور دوره نخست وزیري ایاد علاوی اخیرا با انتشار اطلاعیه ای از عملکرد روزنامه های عراق در منتشر کردن اخبار و آگهی های ضد منافقین در عراق انتقاد کرد.

 

وی گفت: ساکنان پادگان اشرف میهمان دولت و ملت عراق هستند و باید به آنها حق ادامه حضور در عراق را داد!

 

این مقام مسئول عراق افزود: به زودی این موضوع را در پارلمان مطرح و برای متوقف کردن تبلیغات منفی علیه منافقین در روزنامه های این کشور تلاش خواهد کرد.

 

این اظهارات در حالی است که مردم عراق مشارکت اعضای این گروهک را در کشتار دسته جمعی در سرکوب انتفاضه شعبانیه در سال 1991 به خوبی به یاد دارند.

 

از سوی دیگر منابع امنیتی عراق اعلام کردند که گروهک تروریستی منافقین طی ماه‌های اخیر مقدار زیادی مدارک را برای مخفی نگه‌داشتن اسرار رابطه این گروهک تروریستی با دیکتاتور معدوم عراق و برخی از سیاستمداران عراق که بسیاری از آنها از سرکردگان و اعضای فهرست العراقیه به رهبری ایاد علاوی هستند، سوزانده است.

 

در مقابل دولت عراق به اعضای این گروهک تروریستی نسبت به هرگونه اقدام تجاوزکارانه علیه قانون اساسی عراق و نظام کلی حاکم بر این کشور هشدار داد و تاکید کرد که در صورت بروز چنین اقداماتی طبق قانون با آنان برخورد خواهد شد.

 

شایان ذکر است که درحالی اخبار رسیده حاکی از ادامه حضور اعضای گروهک تروریستی منافقین درپادگان اشرف است که اعلام شد تاکنون پنجمین گروه از اعضای این گروهک تروریستی از این پادگان اخراج شدند اما طی چهار مرحله گذشته از 3400 منافق مستقر در این اردوگاه حدود 1600 نفر به کمپ ترانزیت منتقل شده بودند و همچنین تا به حال فقط 100 نفر از منافقین توانسته اند با اخذ پناهندگی از کشورهای ثالث از کمپ ترانزیت خارج شوند.

 

از سوی دیگر منابع خبری اعلام کردند که حدود هزار نفر از اعضای این گروه تروریستی خواستار بازگشت به ایران و استفاده از عفو نظام جمهوری اسلامی ایران هستند.

انتهای خبر/

منبع::/yjc

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.