چهارشنبه 20 اردیبهشت 1391 | 08:09
هاآرتص:
77 کشور در نمایشگاه کتاب تهران است، تحریم‌ها موفق نیست
77 کشور در نمایشگاه کتاب تهران است، تحریم‌ها موفق نیست
روزنامه صهیونیستی هاآرتص با اشاره به فعالیت‌های فرهنگی هنری در ایران از جمله نمایشگاه کتاب در تهران و حضور 77 کشور در این نمایشگاه نسبت به موفقیت تحریم‌ها علیه ایران ابراز تردید کرد.

بسیج پیشکسوتان:روزنامه صهیونیستی «هاآرتص» چاپ سرزمین‌های اشغالی در مقاله‌ای درباره وضعیت حالی ایران با بررسی فعالیت‌های متعدد فرهنگی در ایران از سوال درباره امکان موفقیت تحریم‌ها علیه ایران سخن گفته است.

بنابر این گزارش، این روزنامه نوشت: همه چیز دور مسئله هسته‌ای و تحریم‌ها نمی‌گذرد و این هفته تهران شاهد نمایشگاه کتاب سالانه خود با حضور دو هزار و 400 ناشر ایرانی و حدود هزار و 600 ناشر خارجی از 77 کشور جهان بود و همچنین نمایشگاه عکس با نام «ایران از دید علی حاتمی» برپا شد.

این روزنامه با اشاره به برگزاری نمایشگاه‌های هنری در تهران و دیگر شهرها و حتی اتفاقات ورزشی همچنین نوشت: اکران فیلم «نارنجی‌پوش» به کارگردانی داریوش مهرجویی نیز از دیگر اتفاقات هنری است که در ایران افتاده است و سوال این است که آیا تحریم‌ها علیه ایران موفق بوده یا نه؟

هاآرتص در ادامه با بررسی توانایی ایران برای عبور از تحریم‌ها به مذاکرات هسته‌ای پیش رو پرداخت و گزینه‌های پیش روی غرب و رژیم صهیونیستی را بررسی کرد.

به گزارش فارس، یکی از اهداف تحریم‌های اقتصادی فلج کردن بخش‌های فرهنگی کشور است و برگزاری ده‌ها فعالیت هنری در این زمینه موجب نگرانی رژیم صهیونیستی شده است.

منبع:فارس

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.