یکشنبه 24 اردیبهشت 1391 | 10:37
تكرار/ افشاگری ضد انقلاب از مافیای خبر فتنه گران؛
خاطره جالب چند ساله يک ضد انقلاب از زندان اوين
خاطره جالب چند ساله يک ضد انقلاب از زندان اوين
زمانی که من میخواستم اسم گنجی را به عنوان دیکتاتور بند در برنامه شهرام همایون ببرم مرا سانسور کردند.گنجی کسی بود که در سالن 6 اندرزگوی 7 زندان اوین دیکتاتوری می کرد و نفس همه را بریده بود. در این بند کسی حق نداشت بلند حرف بزند، کسی حق نداشت بخندد مبادا افکار اقای گنجی پریشان بشود!

بسیج پیشکسوتان

" مهرداد حیدر پور" از عناصر ضد انقلاب در مصاحبه با تلويزيون ضد انقلاب میهن با افشاگری پشت پرده منابع مالی سایت های موسوم به "سبز" و مأموریت مخفیانه "مهدی هاشمی" در خارج از کشور مدعی شد: "مهدی هاشمی" در سال 2011 از لندن به پاریس رفته و چهل هزار یورو پول خرج سایت های موسوم به " سبز" کرد.از جمله سایت هایی که مهدی هاشمی هزینه هایشان را داده است سایت "کلمه" ، "جرس" و"روز آنلاین" هستند.

وی با اشاره به اخبار کذب منتشر شده در این سایتها افزود : "سایت های (فتنه 88)"جرس" و "کلمه" از سانسور بالا و اخبار دروغ استفاده می کنند، نمونه آن خبر کاملا دروغ انتقال "موسوی" به زندان "حشتمیه" بود که کاملا کذب بود. این باند مافیایی اخباری را که مرتبط با باند خودشان باشد را تنها انعکاس می دهند ، اما بقیه را بایکوت می کنند و صحبت از این باند مافیایی تاوان دارد و با ترور شخصیت همراه می شود.

"حیدر پور" در خصوص خبرنگاران روزنامه های زنجیره ای دوره اصلاحات گفت :"این افراد که ادعای خبرنگاری و ژورنالیست حرفه ای بودن می کنند ، زمان آقای "خاتمی" با پول بیت المال رشد کردند و به اینها کارت خبرنگاری دادند که فقط برای اصلاحات بنویسند و تبلیغ کنند و حالا که جایی در جمهوری اسلامی ندارند انگار دستور داده شده که به خارج از کشور بیایند و از طرف افراد مختلف ساپورت می شوند .
همین ها تا زمانی که میرحسین موسوی تازه کاندید شده بود و هنوز با حزب مشارکت ائتلاف نکرده بود، به شدت به وی حمله می کردند چرا که اینها پرورش یافته گان دوره خاتمی بودند اما بعد از ائتلاف موسوی با حزب مشارکت ، از موسوی بت ساختند.

"حیدرپور" خطاب به اصلاح طلبان اظهار داشت : " شما اصلاح طلبان چون دستتان از دایره قدرت و ثروت کوتاه شده به این اقدامات دست می زنید و تمامی این کارهایتان برای بازگشت دوباره به قدرت است. و با پولی که از جیب بیت المال به تاراج برده اید لابی گری می کنید و سایت راه اندازی می کنید.

وی که به دلیل اقدام علیه امنیت ملی در کشور محکوم شده است با اشاره به هم سلولی با "اکبر گنجی" در زمان دوران زندانش اظهار می کند : " زمانی که من میخواستم اسم گنجی را به عنوان دیکتاتور بند در برنامه شهرام همایون ببرم مرا سانسور کردند.گنجی کسی بود که در سالن 6 اندرزگوی 7 زندان اوین دیکتاتوری می کرد و نفس همه را بریده بود. در این بند کسی حق نداشت بلند حرف بزند، کسی حق نداشت بخندد مبادا افکار اقای گنجی پریشان بشود!

این ضد انقلاب برانداز در پایان گفت : روزی که اکبر گنجی از این بند رفت، تا دو روز در این بند شادی بود و شیرینی می دادند که ما خلاص شدیم از دست دیکتاتور! این مطلب را خیلی ها تایید می کنند .

منبع:.yjc

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.