سه شنبه 2 خرداد 1391 | 10:02
طلبه و مبارز بحرینی:
تظاهرات مردم بحرین شبیه تظاهرات ایران است
تظاهرات مردم بحرین شبیه تظاهرات ایران است
مزدوران آل خلیفه و آل سعود 30 مسجد را تخریب کرده اند

بسیج پیشکسوتان

طلبه و مبارز بحرینی گفت: تظاهرات مردم بحرین شبیه تظاهرات ایران در دوران پیروزی انقلاب اسلامی است.

 

 شیخ میرزا محمد امروز در همایش بیداری اسلامی در دانشگاه پیام نور زنجان با اشاره به اینکه هر کسی به خدا توکل کند و به دیدگاه امام(ره) توجه داشته باشد به پیروزی خواهد رسید، افزود: مبارزه مردم بحرین همانند ایران است به عبارتی تاریخ ایران در بحرین اتفاق می‌افتد.
وی با اشاره به جنایات مزدوران حکومت بحرین تصریح کرد: زنان در بحرین مورد شکنجه و مورد اهانت قرار می‌گیرد.
طلبه و مبارز بحرینی با بیان اینکه در بحرین تاکنون 30 مسجد به دست عوامل مزدوران آل خلیفه و آل سعود تخریب شده است، ادامه داد: این مزدوران قرآن کریم را مورد اهانت قرار می‌دهند.
شیخ میرزا محمد گفت: جوانان در ایران اسلامی در آسایش فراوان زندگی می‌کنند اما آسایش و آرامشی که در ایران هست در بحرین وجود ندارد.
وی در ادامه به نقش و جایگاه جمهوری اسلامی ایران در منطقه و جهان اشاره کرد و گفت: دنیا امروزه به جمهوری اسلامی ایران به عنوان یک دولت بزرگ و مستقل نگاه می‌کند.
طلبه و مبارز بحرینی ادامه داد: اقتدار اقتصادی ایران به جایی رسیده است که به عنوان یک کشور موفق اقتصادی  در جهان مطرح می‌شود.
شیخ میرزا محمد با بیان اینکه ایران از نظر پیشرفت نظامی به بالاترین درجه رسیده است، گفت: ایران از نظر تسلیحاتی نظامی نیروی زمینی، هوایی و... که با تلاش خود بدست آورده در مقایسه با کشورهای هم رده خود که بیشتر حمایت می‌شود و سابقه بیشتری دارد پیشرفت زیادی داشته است.
وی با بیان اینکه وقتی امام خمینی(ره) نهضت خود را آغاز کرد، کسی فکر نمی‌کرد که ایران به یک کشور قوی تبدیل شود، افرود: برخی از علما در برابر امام ایستادند و برکناری شاه را که نفوذ بیشتری در کشور‌های غربی داشت پیروزی این انقلاب را غیر ممکن می‌دانستند.
طلبه و مبارز بحرینی با بیان اینکه در ایران قبل از انقلاب دو گروه تشکیل شده بود، ادامه داد: گروهی برکناری و رفتن شاه را داشتند ولی گروهی اعتقاد بر این داشتند که یک حکومت دموکراتیک و اجتماعی در جامعه خواهیم داشت.
شیخ میرزا محمد ابراز امیدواری کرد تا انقلاب اسلامی مردم مظلوم بحرین نیز به یاری خداوند و دعای مسلیمن به نتیجه مطلوب برسد.

انتهای خبر /ع1

منبع:snn

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.