دوشنبه 8 خرداد 1391 | 14:31
نقاط ضعف هیئت رییسه مجلس هشتم
نقاط ضعف هیئت رییسه مجلس هشتم
هیئت رییسه مجلس هشتم نقاط ضعف زیادی داشت/ حداد انسانی عاقل، عالم و توانمند است

بسیج پیشکسوتان

به گزارش خبرنگار مبارز، محمدصالح جوکار نماینده مردم یزد و صدوق در نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار مبارز اظهار داشت: ترکیب مجلس نهم تغییر کرده است یعنی مردم خواسته های خود را از طریق انتخاب نمایندگان دنبال کرده اند و وقتی بیش از نیمی از نمایندگان یک مجلس تغییر کند، نظر این نمایندگان نیز برای ریاست مجلس متفاوت با قبل است و هیئت رئیسه نیز باید تغییر و متناسب با انتخاب نمایندگان هیئت رییسه جدید بر مجلس ریاست کند.

وی ادامه داد: هیئت رییسه مجلس هشتم اقدامات خوبی را انجام داده است اما نقاط ضعف بسیاری را در کارنامه دارد که نباید در مجلس نهم شاهد آن باشیم.

جوکار نیتجه انتخابات را در درس عبرتی خواند تا مجلس نهم به راهی که مجلس هشتم به آن رفتند و گرفتار شدند؛ نروند.

وی ابراز امیدواری کرد فراکسیون بزرگ اصولگرایان بتوانند بهترین گزینه و بهترین انتخاب را برای ریاست مجلس داشته باشند.

ایجاد تنش در کشور و در شرایط فعلی به صلاح نیست!

نماینده مردم یزد و صدوق بیان داشت: مجلس ضمن اینکه باید اقتدار خود را حفظ کند باید در تعامل با قوای دیگر نیز باشد؛ در سایه تعامل و ارتباط گیری و حفظ وحدت میان نیروهای اصولگرا می توانیم برنامه هایی که در برنامه ۵ساله پنجم و اهدافی که در چشم اندازه بیست ساله داریم را تحقق ببخشیم.

وی در خصوص تنش های پیش آمده در مجلس هشتم گفت: ایجاد تنش در کشور، در شرایط فعلی به صلاح نیست و اگر بخواهیم اقتدار خود را در عرصه های داخلی و بین الملل نشان دهیم باید با وحدت و یکدلی حرکت کنیم و این وحدت در سایه تعامل شکل خواهد گرفت و نیروهای اصولگرای مجلس نهم هم  باید این وحدت را داشته و با تشکیل یک فراکسیون فراگیر متشکل از تمامی نیروها و به دور از هرگونه اختلافی به سمت این حرکت کنیم که در یک تعامل سازنده با یکدیگر با هم افزایی بیشتر، با سمانان دهی نیروهای اصولگرا بتوانیم آن کارآمدی که مردم از مجلس نهم انتظار دارند را نشان دهیم.

وی با اشاره به شروع کار مجلس نهم در سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی گفت: امسال مسئولیت مجلس بسیار زیاد است و فراکسیون اصولگرایان باید با این محور حرکت کند تا در این بخش و در پایان سال بتوانیم کارنامه درخشانی از مجلس نهم برای مردم ارائه دهیم و این انتظاری است که مردم از ما دارند و بدون هرگونه تنش میان قوا، در یک راستا و بر اساس قانون و پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب حرکت خواهیم کرد.

حداد در فتنه موضعی شفاف داشت

جوکار در خصوص گزینه ای با نام حداد عادل برای ریاست مجلس عنوان کرد: آقای حداد را انسانی عاقل، عالم و توانمند می شناسم و امیدوارم که بتواند با وزانت خاص خود کاری اساسی و تحولی بزرگ را در مجلس نهم ایجاد کند.

وی موضع گیری حدادعادل در قضایای فتنه ۸۸ را خوب عنوان کرد و افزود: در راستای بصیرت بخشی به جامعه ما در زمان فتنه مواضع خوب، روشن و شفافی داشت.

منبع:مبارز نیوز

کد:ع-پ-48

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.