شنبه 17 مهر 1395 | 14:48
حمله سنگین جنگنده‌های روسیه به تروریست‌ها در جنوب حلب
نیروی هوایی روسیه امروز 25 عملیات علیه مواضع تروریست‌ها در جنوب حلب داشت و در یکی از آن‌ها انبار سلاح تروریست‌ها در شیخ سعید را منهدم کرد.

 

به گزارش "پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت" نیروی هوایی روسیه روز بسیار فعالی در مناطق جنوبی حلب داشت و مواضع تروریست های جیش الفتح را در اطراف شیخ سعید و ساختمان های مجتمع 1070 هدف قرار داد.

 

المصدر نیوز لبنان با اشاره به این موضوع نوشت: بر اساس گزارش فرودگاه نظامی حماء، نیروی هوایی روسیه امروز  25 عملیات علیه مواضع تروریست ها در جنوب حلب داشت و در یکی از آن ها انبار سلاح تروریست ها در شیخ سعید را منهدم کرد.

 

هدف اصلی این حملات ضعیف کردن خطوط دفاعی تروریست ها، قبل از حمله دوباره نیروهای ارتش سوریه به منطقه شیخ سعید است.

 

روز گذشته، ارتش سوریه و نیروهای متحد عملیاتی را برای آزادسازی ارتفاعات استراتژیک شیخ سعید شروع کردند، اما دفاع سفت و سخت تروریست ها روبرو شده و مجبور به عقب نشینی شدند.

 

نیروی هوایی روسیه سعی بر این دارد تا با انجام حملات مکرر هوایی، خطوط دفاعی تروریست های را تضعیف کند و در پی آن، ارتش سوریه موفق شود این منطقه کلیدی در جنوب حلب را تحت کنترل درآورند.

 

در همین حال، خبرگزاری رویترز در تحلیلی اظهار داشت که از زمان سقوط آتش بس سپتامبر در سوریه، حضور نیروهای روسیه در این کشور برای جنگ علیه تروریست، دو برابر شده است.

 

رویترز در گزارش خود نوشت: اطلاعات جمع آوری توسط هکرهای ترکیه نشان می دهد که محموله های روسیه از مسیر دریای سیاه به سوریه در هفته گذشته افزایش یافته است.

 

اطلاعات نشان می‌دهد که 10 ناو جنگی روسیه نیز از تنگه بوسفور عبور کرده‌اند.

 

اما از طرف دیگر، نیروهای ارتش سوریه در ضد حمله ای به مواضع تروریست ها در مناطق شمالی استان حماء، روستاها و زمین های زراعی این ناحیه را آزاد کردند.

منبع : دانا

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.