چهارشنبه 17 خرداد 1391 | 10:27
فرمانده مرزباني سيستان و بلوچستان خبر داد؛
ناكامي یك گروهك تروريستي برای ورود تجهيزات و ادوات جنگي به داخل كشور
ناكامي یك گروهك تروريستي برای ورود تجهيزات و ادوات جنگي به داخل كشور
فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان گفت: با هوشیاری مرزبانان این استان اقدام یك گروهك معاند برای ورود تجهیزات و ادوات جنگی مخصوص اقدامات تروریستی به داخل مرزهای میهن اسلامی ناكام ماند.

بسیج پیشکسوتان

سردار 'غلام علی كوهكن افزود: در پی تشدید اقدامات كنترلی مرز به مناسبت ایام نیمه خرداد و انجام كارهای اطلاعاتی مرزبانان این استان از قصد گروهكهای معاند نظام برای ورود به كشور آگاه شدند كه در این رابطه تیم های تخصصی روانه مرز 'نگور' و 'جكیگور' در شهرستان سرباز شدند.

وی بیان داشت: ماموران جان بركف ناجا با كنترل دقیق نوار مرزی توانستند عده ای از افراد متجاوز و مسلح كه همراه تعدادی دواب (حیوان چهارپا) از ارتفاعات سخت گذر وارد حریم امنیتی مرز شده بودند را تحت نظر گرفته و بلافاصله اقدام به متوقف كردن آنها كردند.

وی بیان داشت: در قلع و قمع اشرار و پاكسازی محل درگیری مقدار 25 كیلوگرم مواد منفجره، تعدادی تجهیزات انفجاری از قبیل چاشنی های فتیله ای و الكترونیكی، دستگاههای ریموت كنترل و تجهیزات مخابراتی به همراه سلاح و مهمات كشف و ضبط شد.

وی اظهار داشت: همچنین دستگاههای فیلمبرداری و عكاسی، اوراق شناسایی و سایر تجهیزات نظامی، دارو و پول نقد از جمله دیگر كشفیات مرزبانان سیستان و بلوچستان از نیروهای معاند نظام جمهوری اسلامی است .

فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان بدون اشاره به زمان دقیق این درگیری و تلفات یا دستگیر شدگان احتمالی، گفت: معاندان و تروریست ها بدانند اكنون وضعیت و كنترل مرزهای كشورمان بویژه در این استان با هوشیاری و تلاش شبانه روزی نیروهای نظامی و انتظامی با گذشته تفاوت زیادی كرده است و هر گونه تعرض به آن هزینه و خسارت سنگینی برای متجاوز خواهد داشت.

سردار كوهكن همچنین اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تاكنون یگان های مرزی و دریایی سیستان و بلوچستان علاوه بر كشف حدود 12 تن مواد مخدر و 26 قبضه انواع سلاح، چهار هزار و 735 نفر متجاوز مرزی را نیز دستگیر كردند.

انتهای خبر/ع1

منبع:.yjc

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.