یکشنبه 21 خرداد 1391 | 18:14
هاآرتص: چرا گروهی که با اسرائیل در ارتباط است باید در لیست تروریست ها باشد؟!
  هاآرتص: چرا گروهی که با اسرائیل در ارتباط است باید در لیست تروریست ها باشد؟!
هاآرتص: «پس چرا باید این گروه در لیست تروریست ها باشد در حالی که حامیانی در ایران دارد و با اسرائیل در ارتباط است؟ در حال حاضر ایران در حال غیر مشروع کردن اسرائیل و مجاهدین خلق(منافقین) است.»

بسیج پیشکسوتان

روزنامه هاآرتص(Haaretz)، روز شنبه 20 خرداد(June 9) نوشت: «برای آسان شدن تغییر رژیم در ایران، آن هم از داخل، نیاز است که نام سازمان مجاهدین خلق(منافقین) را از لیست تروریست ها خارج کرده و ضمن کمک به آنها، از اعضای آن محافظت کنیم.»
این روزنامه صهیونیستی ادامه داد: «این سازمان نیازمند کمک است و برای تغییر رژیم ایران از داخل، باید آنها را دوباره بازسازی کنیم.تنها گروه معتبری که از ابتدای انقلاب نقش روحانیون در ایران را رد می کند، مجاهدین خلق(منافقین) هستند. آنها تنها گروهی هستند که متخصص کافی برای تغییر سیاسی در ایران را دارند. باید نقش آنها را در فراهم آوردن اطلاعات و تحریم و فشار علیه ایران در نظر گرفت.»
هاآرتص افزود: «رابطه مجاهدین خلق با ناظران هسته ای مشخص است. آنها حتی در تحریم ها علیه ایران دخیل هستند. در آگوست سال 2003، شورای مخالفین ایران، از وجود سایت غنی سازی نطنز خبر دادند. پس چرا باید این گروه در لیست تروریست ها باشد در حالی که حامیانی در ایران دارد و با اسرائیل در ارتباط است؟ در حال حاضر ایران در حال غیر مشروع کردن اسرائیل و مجاهدین خلق(منافقین) است.»
هاآرتص در پایان نوشت: «به هر حال برای آسان کردن تغییر رژیم ایران باید نام این گروه از لیست تروریست ها خارج شود. مردم ایران[!] و تل آویو و آمریکا خواهان قدرتمندتر شدن مخالفان ایران هستند اما سیاست های کنونی برخلاف این خواست است و موجب شده ایران قدرتمندتر گردد.

انتهای خبر/ع1

منبع:جام نیوز

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.