دوشنبه 22 خرداد 1391 | 16:03
ورود مشکوک یک تیم اطلاعاتی و امنیتی آمریکایی به عراق/توطئه سیا و موساد علیه ایران در عراق
ورود مشکوک یک تیم اطلاعاتی و امنیتی آمریکایی به عراق/توطئه سیا و موساد علیه ایران در عراق
برخی منابع آگاه از ورود دو هواپیمای آمریکایی شامل 20 نیروی اطلاعاتی و امنیتی به فرودگاه بغداد خبر دادند و همزمان با آن برخی اخبار از توطئه جدید سیا و موساد در عراق علیه تاسیسات هسته‌ای ایران حکایت می‌کنند.
بسیج پیشکسوتان

به نقل از پایگاه خبری "الناس"، منابع آگاه امنیتی عراق اعلام کردند که دو فروند هواپیمای آمریکایی شامل تعدادی از عناصر سرویس‌های امنیتی اف‌بی‌آی و سیا چندی پیش در فرودگاه بین‌المللی بغداد فرود آمدند.

یک پایگاه خبری عراقی نیز به نقل از یک منبع آگاه در سفارت‌های غربی در بغداد نوشت که وظیفه اصلی این هیئت‌ امنیتی و اطلاعاتی بررسی میان امنیت سفارت آمریکا در بغداد است.

این منبع افزود که تعداد اعضای این هیئت آمریکایی 20 نفر بوده است.

این درحالی است که چندی پیش اخباری منتشر شد که نشان می‌داد، سفارت آمریکا در بغداد در واقع لانه جاسوسی واشنگتن است و اسنادی در دست است که نشان می‌دهد آنها تمامی حرکت‌های سفارت ایران در عراق را رصد می‌کنند.

توطئه موساد و سیا برای حمله به تاسیسات هسته‌ای ایران از عراق

از سوی دیگر خبرگزاری"اور" نیز نوشت که موساد و سیا از عراق برای حمله به تاسیسات هسته‌ای ایران نقشه می‌کشند. یک منبع آگاه سیاسی نیز خبر داد که بهای باقی ماندن برخی از شخصیت‌های سیاسی عراقی در قدرت و تایید آنها برای ابقا تا سال 2020، موافقتشان با حمله نظامی علیه تاسیسات هسته‌ای ایران از عراق بوده است.

یک مقام دیپلماتیک ایرانی نیز گفت: بازی بزرگی در عراق برنامه‌ریزی شده است. لذا دستگاه اطلاعاتی ایران نیز تلاش دارد تا تمامی پایگاه‌هایی را که می‌توان از آنجا تاسیسات هسته‌ای ایران را هدف قرار داد، شناسایی کند.

در مقابل یک روزنامه صهیونیستی نیز نوشت که تل‌آویو در حال انجام مانورها و آموزش‌های سری برای جلب توجه ایران و گمراه کردن و منحرف کردن آن از تلاش‌های تیم عملیاتی‌اش در عراق است.

بر اساس این گزارش، تیمی موسوم به "شاهین" که شامل تعدادی از کارشناسان دستگاه‌های اطلاعاتی آمریکایی و اسرائیلی است در تگزاس آموزش دیده‌اند تا برای ورود به اراضی عراقی و انجام عملیات‌هایی ویژه و محرمانه آماده شوند.

انتهای پیام/ع1

منبع:farsnew

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.