پنجشنبه 19 مرداد 1391 | 14:53
وقتی ایرانی ها سرود جمهوری اسلامی ایران را در لندن همخوانی کردند/
طنین فریاد "پاینده باد ایران" در لندن
طنین فریاد "پاینده باد ایران" در لندن
پایگاه اطلاع رسانی بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت : دیشب ورزشگاه «اکسل» لندن رسما پایتخت ایران بود. اهتزاز دو پرچم خوشرنگ و زیبای جمهوری اسلامی ایران در کنار همخوانی تاریخی سرود ملی ایران توسط ایرانیان پرشور حاضر در سالن که از خوشحالی، اشک می‌ریختند و با پرچم ایران بالا و پایین می‌پریدند، لندن را شبیه خیابان‌های تهران پس از پیروزی تیم ملی فوتبال ایران برابر تیم آمریکا در جام جهانی ۹۸ فرانسه کرده بود.

 

 

 

به گزارش خبرنگار بسیج پیشکسوتان

 انگلیس که به طور تاریخی و در حافظه ایرانیان به عنوان محل رسمی برنامه‌ریزی اقدامات خیانت‌آمیز علیه ملت ایران در طول تاریخ شناخته می‌شود، در سال‌های اخیر به طور ویژه به مرکز توطئه علیه ایران تبدیل شده بود و بسیاری از افراد جریان ضدانقلاب این کشور را به عنوان محل فعالیت خود انتخاب کرده‌اند. همین مساله و همچنین فعالیت گسترده رسانه دولتی انگلیس «بی‌بی‌سی فارسی» سبب شده بود تا برخی فضاسازی ها نسبت به رفتار‌ها و اقدامات ضدایرانی در جریان برگزاری مسابقات بوجود بیاید؛ موضوعی که به طور ویژه در دستور کار این جریان قرار داشت اما شب گذشته ماجرا به گوه دیگری رقم خورد.

فریادهای تاریخی ایرانیان حاضر در سالن و تشویق ویژه بهداد سلیمی، وزنه‌بردار سنگین وزن کشورمان رسما سالن اکسل لندن را به ورزشگاه آزادی تهران تبدیل کرده بود. به هر گوشه از سالن که نگاه می‌کردی، پرچم زیبای ایران با نشان پر افتخار جمهوری اسلامی بر دستان هموطنان می‌درخشید؛ دست‌هایی که علاوه بر اهتزاز پرچم مقدس ملی ایران، به سوی آسمان رفته بود و برای موفقیت ورزشکاران ایران دعا می‌کرد.

این صحنه‌ها ادامه داشت تا نوبت به اهدای مدال به دو نماینده برگزیده ایران رسید. بهداد سلیمی و سجاد انوشیروانی که روی سکو آمدند و مدال‌های خوشرنگ طلا و نقره را بر گردن انداختند، نوبت انفجار سالن بود. ایرانیانی که ساعت‌ها در سالن منتظر افتخارآفرینی ورزشکاران کشورمان بودند، دیگر تحمل نشستن بر روی صندلی را نداشتند و ایستاده نام مقدس ایران عزیز را فریاد می‌زدند. اما این پایان ماجرا نبود و هنوز اوج غرورآفرینی هموطنان خارج از کشور رونمایی نشده بود.

نوای سرود ملی جمهوری اسلامی ایران که در سالن اکسل لندن نواخته شد، یکی از قاب‌های تاریخی عشق ایرانیان به وطن و خاک خود به نمایش درآمد. تمام حاضرین در سالن با شور و اشتیاق وصف ناپذیری همراه با بهداد سلیمی، سرود مقدس کشورمان را را همخوانی کردند و غیرایرانیان حاضر در سالن را از شدت یکدلی و دوستی یکدیگر، انگشت به دهان کردند. فریاد همزمان و منسجم صد‌ها ایرانی، بخش «پاینده مانی و جاودان، جمهوری اسلامی ایران» را جاودانه کرد. اهتزاز دو پرچم ایران در سالن همراه با صدای جمعیتی که انگار در ورزشگاه آزادی و در قلب تهران در حال تشویق ورزشکار کشور خود هستند، لندن را رسما به تعظیم در برابر ایران واداشت.

دیشب، ایرانیان حاضر در سالن یکی از تلخ‌ترین خاطره‌های معاندان و مخالفان کشور عزیز ایران را رقم زدند و با همدلی و همراهی هم، نقشه جریان ضدانقلاب برای سوءاستفاده از حضور کاروان ورزشی ایران در انگلیس را بر هم زدند و نشان دادند که ایرانی هر جای دنیا که باشد ایرانی است و قلبش به عشق خاک وطنش می‌تپد. بد نیست دفتر حافظ منافع ایران در انگلیس، چند نسخه با کیفیت از فیلم مراسم دیشب را به کارمندان بخش فارسی رسانه سلطنتی انگلیس هدیه بدهد تا بلکه اندکی به رگ غیرت حقوق‌بگیران ملکه بر بخورد تا حاضر نباشند به خاطر چند صد پوند بی‌ارزش، علیه منافع ملی کشورشان و هموطنانشان فعالیت کنند.

بالا رفتن پرچم ایران در قلب انگلیس، تنها یک رویداد ورزشی نبود؛ یک صحنه تاریخی از تابلوی ۳۳ سال ایستادگی ملت ایران در برابر تمام توطئه‌های روباه پیر بود که توسط تک تک ایرانیان حاضر در سالن به نمایش درآمد.

انتهای خبر/

رجانیوز

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.