جمعه 20 مرداد 1391 | 15:19
فيروزآبادي با اشاره به نقش انگلیس در اقدامات تروریستی؛
جلیقه‌های انفجاری خطرناکتر از سلاح‌های کشتار جمعی است
جلیقه‌های انفجاری خطرناکتر از سلاح‌های کشتار جمعی است
پایگاه اطلاع رسانی بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت : رییس ستادکل نیروهای مسلح با اشاره به نقش انگلیس در اقدامات تروریستی اخیر، گفت: این جلیقه‌های انفجاری تولید غرب و صهیونیست‌ها به مراتب خطرناکتر از سلاح‌های کشتار جمعی است و قدرت تروریسم را ده‌ها برابر کرده است.

 

به گزارش خبرنگار بسیج پیشکسوتان  سردار سرلشکر سیدحسن فیروزآبادی در جمع کارکنان ستادکل نیروهای مسلح همزمان با فرا رسیدن شب‌های قدر، در مورد نقش دولت انگلیس در اقدامات تروریستی اخیر، گفت: افسر انگلیسی حامل 50 جلیقه انفجاری که در کابل دستگیر شد را به عنوان جنایتکار جنگی باید در دادگاه‌های انگلیس محاکمه کرد و در صورت بی‌توجهی دولت انگلستان به امر جنایتکارانه و آدم‌کشی، تفرقه‌افکنی، ایجاد فضای تهمت و افتراء بین مسلمانان، باید در دادگاه‌های بین‌‌المللی مورد تعقیب قرار گیرد.

 

وي افزود: چند صدسال است که انگلیسی‌ها با چنین شیوه‌هایی بین مسلمانان و سایر مذاهب، فضای تفرقه به راه انداخته و همیشه با استفاده از نشر اکاذیب، منافع خود را تعقیب کرده‌اند، این بار باید همه دنیا و مذاهب اسلامی بدانند جلیقه انفجاری که با فناوری پیچیده در سطح بالا، تهیه می‌شود، تنها کار انگلیسی‌ها و صهیونیست‌هاست و باید نسبت به ترورهای کور با جلیقه‌های انفجاری در عراق، افغانستان، پاکستان و ایران پاسخگو باشند، آن‌ها با وقاحت نقض حقوق بشر و حقوق بین‌المللی را از حد گذرانده‌اند.

 

وي گفت: از خدای بزرگ، قوی و عزیزی که ظالمان را ذلیل و خوار می‌کند می‌خواهیم که چهره این‌گونه دولت‌ها را بیش از پیش به مردم انگلیس و سایر ملت‌ها بشناساند.

 

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام همچنین افزود: کشف 50 جلیقه انفجاری حادثه کوچکی نیست که بشریت بتواند از آن غفلت کند. غرب پس از استفاده از سلاح اتمی و سلاح‌های ممنوعه شیمیایی و میکروبی، امروز برای پنهان کردن چهره خود، جلیقه‌های انفجاری در اختیار گروه‌های تکفیری می‌گذارد و با آن‌ها درباره انفجار اماکن مورد نظرشان قرارداد می‌بندند.

 

وي تصریح کرد: مسلمانان اعم از شیعه و سنی در هر یک از سرزمین‌های اسلامی در معرض این جلیقه‌های انفجاری قرار گرفته‌اند. این جلیقه‌ها در جنگ بکار برده نمی‌شود بلکه در مجامع عمومی مورد استفاده قرار می‌گیرد و اشخاص بی‌گناه، زنان و کودکان خون‌شان بر زمین ریخته می‌شود.

 

وی ادامه داد: آمریکا، غرب و صهیونسیت‌ها باید بدانند این اتفاق ممکن است در کشورهای خودشان روی دهد و با جلیقه‌های انفجاری دست‌ساز خودشان گرفتار آتش آن شوند.

 

به گزارش ايسنا به نقل از سپاه‌نيوز عضو شورای عالی امنیت ملی در پایان تاکید کرد: سازمان ملل متحد نیز باید ممنوعیت کاربرد جلیقه‌های انفجاری را با قاطعیت در دستور کار خود قرار دهد. جلیقه‌های انفجاری تولید غرب و صهیونیست‌ها به مراتب خطرناکتر از سلاح‌های کشتار جمعی است و قدرت تروریسم را ده‌ها برابر کرده است.

 

انتهای پيام/

ایسنا

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.