چهارشنبه 25 مرداد 1391 | 10:35
ارسال به دوستان پایگاه خبری "ولترنت"
اقدامات سازمان عفو بین‌الملل "تحریک به تروریسم" است
اقدامات سازمان عفو بین‌الملل "تحریک به تروریسم" است
سازمان عفو بین الملل مرکز هدایت و حمایت از تروریسم است یا مسئول دفاع از قربانیان بی گناه توریسم؟!!!

به گزارش بسیج پیشکسوتان: پایگاه خبری "ولترنت" در مقاله‌ای با اشاره به اینکه برخی اقدامات سازمان عفو بین‌الملل را می‌توان "تحریک به تروریسم" دانست می‌نویسد؛ این سازمان با آرمان‌هایی بشردوستانه و اهداف اولیه خود فاصله بسیاری گرفته و مزدور غرب و به ویژه آمریکا شده است.
خبرگزاری فارس: اقدامات سازمان عفو بین‌الملل "تحریک به تروریسم" است

به گزارش فارس، پایگاه خبری "ولترنت" در مقاله‌ای به قلم "فلیسیتی آربوتنات" می‌نویسد؛ سازمان عفو بین‌الملل اخباری دروغین از خشونت ارتش سوریه با غیرنظامیان منتشر می‌سازد تا به این شکل، مقدمات سقوط دولت این کشور را فراهم سازد.
* سازمان عفو بین‌الملل در زرادخانه غرب سلاحی بیش نیست
برجسته‌ترین اشخاصی که در دستگاه حقوق بشر غرب مشغول به کارند، در زرادخانه امپریالیستی، اساساً سلاحی بیش نیستند. پویشی که سازمان عفو بین‌الملل علیه سوریه به راه انداخته و "فلیسیتی آربوتنات" آن را تحلیل کرده، آخرین نمونه از دور شدن‌های این سازمان از آرمان‌های بنیادین خود و ایفای نقش مزدوری صرف، برای دشمن و امپراتوری قسم‌خورده قانون بین‌الملل است.
* سازمان عفو بین‌الملل از کاربرد تسلیحات انفجاری در شهرها خبر داد
سازمان عفو بین‌الملل، از وجود تصاویری ماهواره‌ای از "حفره‌های بمبی" (حفره‌هایی که پس از انفجار بمب یا مواد منفجره سنگین در زمین ایجاد می‌شود) در سوریه خبر داده است؛ "افزایش استفاده از تسلیحات سنگین نزدیک مناطق مسکونی". "بی‌بی‌سی" به نقل از سازمان عفو بین‌الملل گزارش کرده؛ "تصاویری که از شهر عنادان در سوریه منتشر شده نشان می‌دهد که در نتیجه جنگی سنگین بین نیروهای مسلح سوریه و گروه‌های مسلح مخالف رژیم، بیش از 600 حفره، احتمالاً مربوط به تأثیر تسلیحات انفجاری دیده شده است." پس از آن، "کریستوف کوئتل" مدیر واکنش‌های اورژانسی سازمان عفو بین‌الملل آمریکا گفت؛ "اینکه پرجمعیت‌ترین شهر سوریه را به میدان جنگ تبدیل کنیم، پیامدهای مخربی برای غیرنظامیان آن شهر خواهد داشت. تا همین‌جا هم خصومت‌ها در سوریه به اندازه کافی افزایش یافته است." و دیگر به این نکته توجه نکرد که کشتن غیرنظامیان کار ارتش آزاد سوریه، تحت حمایت آمریکا و ناتو، است، نه دولت این کشور.
* شرکت‌های خبری دیگر نیز به نقل از سازمان عفو بین‌الملل از حفره‌های بمبی خبر داده‌اند
شرکت "دیجیتال گلوب" به نقل از سازمان عفو بین‌الملل گفته؛ "در تصاویر بیش از 600 حفره بمبی دیده می‌شود که با نقطه زردرنگ مشخص شده؛ به نقل از سازمان عفو بین‌الملل، این حفره‌ها در شهر عنادان، در نزدیکی حلب است." این شرکت می‌افزاید: "باید هم ارتش سوریه و هم مبارزان جبهه مخالف، به قوانین بین‌المللی بشردوستی پایبند باشند، قوانینی که استفاده از تاکتیک‌ها و سلاح‌هایی را که بین اهداف نظامی و غیرنظامی تمایز قائل نمی‌شوند، اکیداً منع کرده است."



* دروغ سازمان عفو بین‌الملل در سال 1991 حمله به عراق را حتمی ساخت
ادعای سازمان عفو بین‌المللی مبنی بر بی‌طرفی، در سال 1991 به شکل فجیعی خدشه‌دار شد و آن هنگامی بود که گزارش کردند سربازان عراقی در کویت، نوزادان را از محل رسیدگی به اطفال زودرس خارج کرده و آنها را کف واحد زایمان بیمارستان رها کرده‌اند تا جان دهند. بسیاری معتقدند که همین گزارش، حمله سال 1991 به عراق را حتمی ساخت. این داستان، که دولت کویت بابت تعریفش، پاداشی 500 هزار دلاری به سازمان عفو بین‌الملل داد هنوز فراموش نشده و تا جایی که من اطلاع دارم همچنان تکذیب هم نشده است.
* برخی اقدامات سازمان عفو بین‌الملل را می‌توان تحت عنوان تحریک به تروریسم گنجاند
سازمان عفو بین‌الملل، سال گذشته نیز برای نیل به اهداف خود تظاهراتی بیرون از سفارت سوریه در لندن ترتیب داد که طی آن "شورای تفاهم اعراب و بریتانیا" خواهان براندازی دولت مطلقه سوریه شدند. برنامه‌ای که طرحش را در دسامبر 2005، در سفارت آمریکا در دمشق، ریخته بودند. این اقدام را می‌توان تحت تعریف تحریک به تروریسم، در ماده قانون 10636 شورای امنیت سازمان ملل، که در تاریخ 4 می 2012 تنظیم شد، قرار داد.
* دولت سوریه همان کاری را می‌کند که هر دولتی در مقابل تروریست‌ها می‌کند
دولت سوریه همان کاری را می‌کند که هر ملتی که تحت یورش تروریست‌ها قرار بگیرد برای دفاع از کشورش می‌کند، تروریست‌هایی که بسیاری‌شان از خارج کشورند و بسیاری‌شان، طبق گفته‌های روزنامه‌نگاران بریتانیایی و آلمانی ربوده شده‌ای که فرار کردند، لهجه بریتانیایی دارند.
* شورشیان سوری مسئول بسیاری از خرابی‌ها هستند
اما به موضوع حفره‌های بمبی برگردیم. ظاهراً شورشیان آر.پی.جی دارند و لاف به غنیمت گرفتن تانک‌هایی با تسلیحات سنگین را هم زده‌اند اما چه حفره‌های بمبی بسیاری داشته باشیم و چه نه، قطعاً همین شورشیان، مسئول بسیاری از این حفره‌ها هستند و دامانشان از گناه پاک نیست.
* سازمان عفو بین‌الملل مانند دولت آمریکا همواره طرفدار غرب است
مضاف بر این، یادم نمی‌آید سازمان عفو بین‌الملل سربازان آمریکایی و انگلیسی را به جرم کشتن و تجاوز به بسیاری از خانواده‌های عراقی و افغان، مجازات کرده باشد، خانواده‌هایی که کشورشان به شکل غیرقانونی مورد تهاجم این نیروها قرار گرفته بود و صرفاً می‌خواستند کشورشان را پس بگیرند، یا قربانیانی کاملاً بی‌گناه بودند. شکی نیست که تمامی این برنامه‌ها را رئیس آمریکایی‌ جدیدتان هدایت می‌کند که دستیار ارشد پیشین "هیلاری کلینتون" بود، کسی که از بیشتر جمعیت غیرغربی دنیا، به ویژه مردم خاورمیانه، یا اساساً مسلمانان، متنفر است.

سازمان عفو بین‌الملل، با اهداف بنیادین خود خیلی فاصله گرفته است.

خبرنگار افتخاری

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.