جمعه 27 مرداد 1391 | 15:46
حاضران و غایبان راهپیمایی امروز تهران
حاضران و غایبان راهپیمایی امروز تهران
پایگاه اطلاع رسانی بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت : خانواده شهید احمدی روشن از نخستین شرکت​کنندگان راهپیمایی روز قدس بودند.

به گزارش خبرنگار بسیج پیشکسوتان : همه ساله اغلب مسئولین نیز با حضور در این راهپیمایی، گام به گام با ملت به حمایت از مردم مظلوم پرداختند. از میان روسای سه قوه، علی لاریجانی و آیت​الله صادق آملی​لاریجانی در قم به جمع راهپیمایی کنندگان پیوستند و محمود احمدی​نژاد در پایتخت، مردم را همراهی کرد. 


آیت​الله مهدوی​کنی، آیت​الله هاشمی رفسنجانی، آیت​الله جنتی، حجت​الاسلام موحدی کرمانی، علی فلاحیان و.... نیز در جمع راهپیمایی کنندگان امروز تهران حضور داشتند. اما سیدمحمد خاتمی که چند روز پیش احتمال حضور یا عدم حضورش در مراسم روز قدس، از سوی برخی رسانه​ها مورد سوال قرار گرفته بود، حضور نداشت. از اعضای دولت وی نیز تنها حضور کمال خرازی و علی شمخانی، از سوی خبرگزاری فارس مورد اشاره قرار گرفته است.

از اعضای دولت نهم، محسنی​اژه​ای، متکی، محصولی، فتاح، و از اعضا و وزرای دولت دهم، محمدرضا رحیمی، دانشجو، حاجی بابایی، نیکزاد، نجار، عباسی، مصلحی در جمع مردم دیده شدند.

از چهر​ه​های نظامی و انتظامی، نیز شاهد حضور سردار صفوی، علی شمخانی، سردار احمدی​مقدم، سیاری، سرلشگر جعفری، نقدی، حجت​الاسلام طائب و... بودیم.

آنگونه که در خبرگزاری​ها آمده است، علی​اکبر ولایتی، محسن رضایی، عزت الله ضرغامی، محمدباقر قالیباف، محمدرضا باهنر، مرتضی تمدن، علی آبادی، ابراهیم رئیسی و ... نیز از شرکت کنندگان در راهپیمایی روز قدس بودند.

انتهای حبر/

الف

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.