دوشنبه 6 شهریور 1391 | 15:09
لس‌آنجلس تایمز:
برگزاری اجلاس نم در تهران دهن‌کجی به واشنگتن است
برگزاری اجلاس نم در تهران دهن‌کجی به واشنگتن است
پایگاه اطلاع رسانی بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت : یک روزنامه آمریکایی نوشت: برگزاری اجلاس نم در تهران به مثابه دهن‌کجی به ایالات متحده و شکست خورده نشان دادن تلاش‌های این کشور برای منزوی کردن ایران است.

به گزارش خبرنگار بسیج پیشکسوتان : به نقل از فارس ، روزنامه آمریکایی لس‌آنجلس تایمز در ضمن یکی از گزارش‌های خود که به برگزاری اجلاس سران جنبش عدم تعهد در تهران اختصاص داشت، اذعان کرد که برگزاری اجلاس مزبور در تهران به منزله دهن‌کجی به آمریکاست.

این روزنامه آمریکایی تصریح کرد که تهران از اجلاس فوق‌الذکر برای به‌چالش کشیدن تلاش ایالات متحده در راستای منزوی نشان دادن ایران به عنوان کشوری سرکش و حامی تروریسم استفاده می‌کند.

روزنامه لس‌آنجلس تایمز افزوده است که بان کی‌مون، دبیر سازمان ملل متحد علی‌رغم تقاضای شخصی بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر اسرائیل در این اجلاس شرکت می‌کند و محمد مرسی، اولین رئیس‌جمهور مصر است که پس از سال 1979، به ایران می‌رود.

این روزنامه آمریکایی همچنین به شرکت نخست‌وزیر هند به عنوان یکی از مشتریان نفت ایران در اجلاس شانزدهم سران جنبش عدم تعهد نیز اشاره کرده است.

لس‌آنجلس تایمز در پایان مقاله‌اش تلاش کرده از نارضایتی مردم ایران از شرایط اقتصادی نظیر گرانی‌ها و کاهش ارزش دستمزد سخن بگوید اما سرانجام اذعان کرده که ایرانیان برگزاری اجلاس سران جنبش عدم تعهد در تهران را یک افتخار ملی دانسته و از آن حمایت می‌کنند.

انتهای پیام/

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.