چهارشنبه 15 شهریور 1391 | 15:37
جريان نفاقي كه به مردم هم رحم نكرد
جريان نفاقي كه به مردم هم رحم نكرد
پایگاه اطلاع رسانی بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت : هنگامی که خیابان خیام و اطراف آن مملو از جمعیتی بود که در ایستگاه‏های اتوبوس صف کشیده بودند، بمبی که در زیر یک پل این خیابان کار گذاشته شده بود، منفجر شد و ده‏ها نفر زنده زنده در آتش سوختند و ده‏ها نفر دیگر نیز به شدت زخمی شدند.

به گزارش خبرنگار بسیج پیشکسوتان : عناصر گروهک تروریستی منافقین در سال 1360 در ايران در خانه‌های تيمی مختلفی زندگي مي‌كردند، اما با اقدامات و فعاليت‌هاي تروريستي مانند شكنجه ، جاسوسي براي كشورهاي مختلف، كشتار فجيع مردم و ترورهای مختلف از سوی جمهوری اسلامی ایران اخراج شدند.

پس از آن منافقين در کشور عراق که در حال جنگ با ایران بود با حمايت قدرت‌هاي بزرگ مانند آمريكا و همچنين به عنوان ابزار دست رژیم بعث عراق وارد جنگ با انقلاب اسلامی ایران شد.

در حاليکه جمهوري اسلامي ايران مشغول دفاع از آب و خاک ايران در برابر رژيم بعثي بود، منافقین تصميم گرفتند با ترور مسئولین مملکت و يا انفجار مراکز کليدي عزم مردم را نسبت به حضور در صحنه‌هاي سياسي کشور کمرنگ‌ کنند. چرا که نقشه‌هاي شوم سياسي آنان ديگر براي رسيدن به اهدافشان پاسخگو نبود، لذا با اقدامات تروريستي و بمب‌گذاري‌ها، اقدام به تخريب افکار عمومي کردند که پروژه بمب‌گذاري در خيابان خيام از جمله اين اقدامات بود.

 

در ساعت 19:20 دقیقه دوشنبه 15شهریور 1361، هنگامی که خیابان خیام و اطراف آن مملو از جمعیتی بود که در ایستگاه‌های اتوبوس صف کشیده بودند، بمبی منفجر شد که توسط منافقین کار گذاشته شده بود که بر اثر آن چندین نفر از تهراني کشته و ده‌ها نفر دیگر به شدت زخمی شدند.

 

قدرت تخریب این انفجار به حدي بود که شکافی در حدود 4 متر در زمین ایجاد و به ساختمان‌های اطراف خسارت زیادی وارد کرده بود.

هنوز صدای انفجار کاملا محو نشده بود که انبوه جمعیت به سوی محل انفجار، منطقه پر جمعیت و شلوغ "پارک شهر روان" شدند. اقشار مختلف مردم دسته دسته به محل انفجار نزديک شدند و در عرض مدت کوتاهی تمامی خیابان‌های اطراف "دادگستری" و "پارک شهر" از مردم پر شد.

 

مردم با التهاب و خشم "فریاد مرگ بر آمریکا"، "مرگ بر منافق"، "منافق مسلح اعدام باید گردد" را سر می‌دادند و از اين طريق اقدامات شوم تروريستي دشمنان را محکوم مي‌کردند.

 

سیل امت خروشان در طول مسیر خیابان "مصطفی خمینی" با شعارهای "بمب ،ترور ، شکنجه دیگر اثر ندارد" ، "اگر دادگاه فعال نشه، حزب‌الله دست بکار می‌شه" ، "اماما ، اماما جان به فدایت فرمان بده تا بکنیم غسل شهادت" ، "موسوی تبریزی القصاص القصاص" ، "حسین حسین شعار ماست، شهادت افتخار ماست" ، خواستار برخورد جدي با منافقین شدند و بر غم تحمل ضایعات اسفبار، اراده استوار و مصمم خود را در تداوم انقلاب اسلامی و مبارزه با سر سپردگان استکبار جهانی به نمایش گذاشتند.

 

 

پیکر پاک 15 تن از شهدای اين فاجعه جنایت بار منافقین، با حضور چند تن از شخصیت‌های سیاسی و مذهبی کشور و در اجتماع بی‌نظیر انبوه مردم مبارز و شهید پرور تهران از محل شهادتگاه فرزندان حزب الله طی مراسم باشکوهی تشییع شد.

 

هر چند منافقين کوردل تمام تلاش خود را براي دلسرد کردن مردم از انقلاب و پشتيباني از آن انجام دادند، اما نتوانستند در اراده فولادين آنان رخنه کرده و آنان را از حمايت از نظام و انقلاب خويش دلسرد کنند. لذا بعد از گذشت 34 سال از انقلاب اسلامي هنوز هم با پشتيباني قدرت‌هاي بزرگ دست از کينه‌ورزي نسبت به ملت ايران برنداشته و تمام سعي خود را در جهت ايجاد مانع براي نرسيدن ايران اسلامي به قله‌هاي رفيع پيشرفت به کار مي‌گيرند. اما خلاف عقايد آن‌ها هر روز شاهد پيشرفت ايران اسلامي و با دستگاه قدرتمند ديپلماسي هيچ‌گاه دشمنان اجازه چنين اقداماتي را نخواهند داشت.

 

 

انتهای خبر/

باشگاه خبرنگاران

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.