چهارشنبه 10 آبان 1391 | 11:03
خبر ویژه
يعني مي فرماييد كه اپوزيسيون گوسفند است؟!
يعني مي فرماييد كه اپوزيسيون گوسفند است؟!
دستاوردهاي همايش پنجم اتحاد جمهوري خواهان ايران كه در كلن آلمان با حضور مشتي اپوزيسيون پير و پاتال تشكيل شده بود همچنان ادامه دارد!

پایگاه اطلاع رسانی بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت

 

گروه سیاسی بسیج پیشکسوتان : در آخرين مورد از اين دستاوردهاي بي نظير، «مسعود.ن» با انتشار يادداشتي در گويانيوز، با اشاره به اين همايش اپوزيسيون را دچار «فرايندهاي سوداگرانه، غيراخلاقي و غيرفرهنگي» خواند و از بحران اعتماد در ميان ضد انقلاب خبر داد. وي برخي از شركت كنندگان در اين گونه همايش ها را به نوعي نفوذي جمهوري اسلامي توصيف كرد و نوشت؛ «تا كي قرار است دمكراسي طلبان و آزاديخواهان سرزمينمان از يك سوراخ چند بار نيش بخورند، و يا با مار در آستين و خصم در خانه، براي تحقق خواست هاي انساني و دموكراتيك مردم ميهنمان مبارزه كنند؟ تا كي؟»
چند روز بعد هم «بابك.الف» در جوابيه اي نوشت «مسعود.ن» با تحليل خود همه اپوزيسيون را گوسفند فرض كرده است!
«نوشته شما را... خواندم. پنهان نمي كنم كه سخت دچار شگفتي شدم. بي تعارف بگويم نوشته شما را دور از انصاف و مغاير با اخلاق سياسي يافتم... مي گويم دور از انصاف، از اين نظر كه شما فرازي از صحبت فردي را كه در همان سخنراني صريحا اعلام مي كند در مقام ناظر در همايش شركت كرده است و به هر دليل درست يا نادرست، مدت هاست كه مقامي در رهبري آنجا قبول نمي كند؛ اين همه بزرگ كرده، به همه و به يك جريان سياسي تعميم داده و به داوري نشسته ايد! آيا در اين آبستراكسيون از جمع و خلاصه كردن آنها در يك فرد؛ تك تك ما را به گوسفند و جمع ما را به گله گوسفندان تقليل نمي دهيد؟»
نويسنده در ادامه با نگاهي عاقل اندرسفيه، همپالكي خود را نصيحت مي كند كه براي ارزيابي اين همايش بهتر است به بيانيه آن رجوع كند و نه به سخنان چند نفر از شركت كنندگان.
استناد به بيانيه اين همايش براي اثبات موفقيت و همبستگي اپوزيسيون نيز در نوع خود جالب است چرا كه اين بيانيه از فرط اتحاد و همبستگي دو هفته بعد از پايان ميتينگ صادر شد!
گفتني است سالانه ده ها مورد از اين گونه همايش ها و ميتينگ ها با عناوين مختلف در اروپا و آمريكا برگزار مي شود كه خرج سفر و هتل و ناهار و شام شركت كنندگان از سوي سرويس هاي اطلاعاتي غرب و در چند مورد به طور آشكار از سوي سفارت سعودي در كشور ميزبان پرداخت شده و ضد انقلاب هاي فراري هم در اين ميان ديداري با هم تازه مي كنند و البته گاهي هم پاچه هم را مي گيرند!

 

انتهای خبر/

کیهان

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.