پنجشنبه 9 آذر 1391 | 06:59
يك روز پس از بيانات رهبر انقلاب صورت گرفت
اعتراف صريح مقام آمريكايي ايران امروز دست برتر را دارد
اعتراف صريح مقام آمريكايي ايران امروز دست برتر را دارد
پس لرزه هاي جنگ غزه ادامه دارد و پس از اعلام كناره گيري وزير جنگ رژيم صهيونيستي از قدرت، اكنون رسانه هاي آمريكايي و صهيونيستي نزديك به مراكز تصميم گيري در واشنگتن و تل آويو اسرار يك كودتاي شكست خورده را برملا كردند و از سوي ديگر بر نمايش قدرت ايران با موشك هاي فجر اذعان نمودند تا جايي كه جان بولتون در تحليل شرايط كنوني جمهوري اسلامي گفت ايران دست برتر را دارد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت :
در همين ارتباط پايگاه خبري دبكا فايل وابسته به موساد گزارش داد:جنگ 8روزه غزه ميان رژيم صهيونيستي و حماس كودتايي بود كه از سوي سه گروه اداره شده بود: «تامير پاردو» رئيس سازمان جاسوسي رژيم صهيونيستي، «هاكان فيدان» رئيس دستگاه امنيتي تركيه و «شيخ جاسم آل ثاني» نخست وزير قطر كه در راس دستگاه امنيتي آن كشور قرار دارد و با سيا هم در ارتباط نزديكي بوده است.
دبكا در ادامه افزود: هدف آنان قطع ارتباط تهران با حماس بوده است. اين كودتا بخشي از توطئه طرح ريزي شده از سوي باراك اوباما رئيس جمهور آمريكا بوده است تا از طريق آن ادامه روند «بيداري اسلامي» مختل شود و در راستاي منافع آمريكا قرار گيرد.
اين گزارش در ادامه مدعي شده است شركاي اوباما در اين طرح نيز مرسي رئيس جمهوري مصر، اردوغان نخست وزير تركيه و نتانياهو نخست وزير رژيم صهيونيستي بوده اند.
هدف اوباما از اجراي اين برنامه آن بود كه با اجراي عمليات «ستون ابرها»ي رژيم صهيونيستي حماس از مواضع خود عقب نشيني كند. اما تمامي اين ماجرا در نهايت با شكست مواجه شد.
در همين حال، شبكه فاكس نيوز پيرامون جنگ 8 روزه غزه به مصاحبه با جان بولتون سفير سابق آمريكا در سازمان ملل پرداخت.
بولتون كه معمولا مواضعي راديكال عليه ايران اسلامي را بر مي گزيند اين بار در تحليل جنگ غزه اذعان كرد: متأسفانه ايران بر اثر جنگ غزه قدرتمندتر از گذشته شده است.
وي گفت: من فكر نمي كنم كه جنگ 8روزه مسئله اي بين حماس و اسرائيل بود، در واقع اين درگيري مسئله اي ميان ايران و اسرائيل بوده است.
وي افزود: ايران مي داند كه اسرائيل درگير انتخابات آتي خود است و از اين فرصت بخوبي استفاده كرده و از آسيب پذيري اسرائيل در اين زمان بهره مي برد.
وي مي افزايد: «عليرغم تمركز رسانه هاي ارتباط جمعي بر آتش بس در هفته گذشته، واقعيت اصلي آن است كه هنوز هم مبارزه اي پنهان بر سر كسب منافع استراتژيك در خاورميانه وجود دارد. و در اين ميان ايران زمين بازي را بدست آورده است.
وي افزود: طبق گزارش اخير آژانس بين المللي انرژي اتمي در روز 16 نوامبر، ايران با سرعت در حال توسعه برنامه هاي اتمي خود مي باشد بولتون در تحليل شرايط كشورمان اذغان كرد مشخص است كه ايران اكنون دست بالا و برتر را دارد.
خاطر نشان مي شود رهبرمعظم انقلاب روز سه شنبه در ديدار فرماندهان و مسئولان نيروي دريايي ارتش تاكيد كرده بودند اوضاع منطقه و جهان به خوبي دست برتر جمهوري اسلامي را نشان مي دهد.
بولتون در ادامه اين مصاحبه اعلام كرد موشك هاي فجر5 از سوي تهران به حماس براي شليك به سوي تل آويو داده شده است.
به گزارش باشگاه خبرنگاران، بولتون در مصاحبه با فاكس نيوز جنگ اخير غزه را آزموني خوب براي موشك هاي ايراني دانست.
وي در پايان اذعان كرده كه در صورت حمله احتمالي رژيم صهيونيستي عليه ايران و پاسخ ايران در سطح منطقه اي، ارتش آن رژيم قادر به مديريت جنگ در چنين سطحي نخواهد بود. بنابراين ايران توانايي ضربه زدن به رژيم صهيونيستي را دارد و توجه به حمله پيش دستانه ايران عنصري مهم و مدنظر هر دولتي در رژيم صهيونيستي خواهد بود.

انتهای خبر/

کیهان

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.