پنجشنبه 16 آذر 1391 | 10:11
اشتهای رئیس جمهور خودخوانده/ ما را هم به رسمیت بشناسید/ سند
اشتهای رئیس جمهور خودخوانده/ ما را هم به رسمیت بشناسید/ سند
مریم رجوی در برابر پارلمان فرانسه در پاریس، خواستار این شد که اتحادیه اروپا همانگونه که اپوزیسیون سوریه را به رسمیت شناخت، این شورا را نیز برای انجام تغییرات در ایران، برسمیت بشناسد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی "بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت "

به نقل از جام نیوز ، مریم رجوی سرکرده گروهک منافقین از اتحادیه اروپا درخواست کرد که این گروهک را به عنوان نماینده اپوزیسیون به رسمت بشناسد تا برای انجام تغییرات در ایران از حمایت آنها برخوردار باشد.

 

به نوشته رادیو "فرانسه" رجوی در برابر پارلمان فرانسه گفت: «تحریم‌های بین‌المللی علیه ایران گرچه نتیجه مثبتی داشته اما این تحریم‌ها زمانی مؤثر خواهند بود که رژیم، در ایران توسط مردم این کشور و مقاومتش تغییر کند».

او افزود: «بزرگترین اشتباه سیاسی غرب، نادیده گرفتن جنبش کلیدی برای تغییر در ایران بوده است [!] چرا که "جنبش ملی مقاومت" همراه با ائتلافی از گروههای دمکرات و اپوزیسیون که بیش از ٥٠ درصد آن را زنان [!] تشکیل می‌دهند، ریشه‌هائی عمیق در جامعه ایران دارد».

 

مریم رجوی در جائی دیگر می‌گوید: «دولت فرانسه که نقشی اساسی در برسمیت شناختن اپوزیسیون سوریه ایفا کرد، می‌بایست ابتکار یک سیاست جدید را، با برسمیت شناختن شورای ملی مقاومت برای تغییر رژیم ایران، در اتحادیه اروپا بدست گیرد.»

رجوی، در سخنان خود سیاست‌های تهران را مورد انتقاد قرار داد و گفت: «تهران آتش جنگ را در همه خاورمیانه با حمایتش از رژیم بشار اسد در سوریه، دادن اسلحه به حماس در غزه و به حزب‌الله لبنان، دامن می‌زند.»

 

 

رادیو فرانسه در ادامه مدعی شد: «رئیس شورای ملی مقاومت [!]، مورد حمایت ده تن از نمایندگان پارلمان فرانسه قرار گرفت که توماری زیر عنوان "برسمیت شناختن نهضت مقاومت ایران برای برقراری دمکراسی در ایران" [!] پخش کردند.»

 

گفتنی است که پس از انگلستان در سال ٢٠٠٨ و اتحادیه اروپا در سال ٢٠٠٩، آمریکا نیز در ماه سپتامبر گذشته، این گروهک را از فهرست سیاه سازمان‌های تروریستی بیرون آورد. این در حالی است که دست این گروهک تروریستی به خون هزاران ایرانی و همچنین شیعیان عراق و کردهای عراقی آلوده است و طبق اعلام منابع خبری، این گروهک همچنین به دستور اربابان غربی خود در کشتار زنان و کودکان سوری نیز نقش فعالی ایفا کرده اند.

 

این اظهارات "رئیس جمهور خود خوانده ایران" در حالی است که این گروهک پس از آن همه قتل و جنایت و خونریزی، شدیدا منفور ملت ایران و حتی همسایگان ایران همچون عراق است و پس از سقوط صدام و محدودیت آمریکا در عراق، با خفت و خواری بی سابقه ای آواره شد و اکنون در سپهر سیاسی ایران و جهان، به مرده ای تبدیل شده است که حتی با اینگونه شوک های قوی اربابانش نیز جانی نخواهد یافت.

گروهک منافقین با حمایت علنی از تروریست های سوریه ضمن آنکه برگی بر دفتر قطور جنایات و خیانت های خود افزود بلکه پرده از ماهیت سیاه شورشیان سوریه نیز برداشت و حال خود را به همان تروریست ها می چسباند.

 

 

اما باید گفت درخواست حمایت و به رسمیت شناخته شدن رجوی از اتحادیه اروپا و آمریکا در حالی است که اگر این اتفاق بر فرض محال محقق شود، غوغای عجیبی میان گروههای "اپوزیسیون" و "ضدانقلاب" ایجاد می شود، چرا که طیف وسیعی از "اپوزیسیون" که شدیدا با منافقین دشمنی دارند و آنها را خائن، جنایتکار و تروریست می دانند اعتراض خواهند کرد که چرا غرب آنها را به رسمیت نشناخته و در مقابل منافقین را که حتی برای نیروهای خودش هیچ حقی را قائل نیست برای "برقراری دمکراسی در ایران" به رسمیت می شناسد؛ به همین دلیل بعید است که غرب چنین هزینه ای بپردازد.

 

شایان ذکر است در پی خروج نام این گروهک خونخوار از لیست سازمان های تروریستی، بسیاری از تحلیلگران کمک های مالی نجومی آمریکا و برخی کشورهای اروپایی را دلیل این امر دانستند که این گروهک توانست با رشوه های میلیون دلاری به برخی نمایندگان کنگره ایالات متحده، خود را از این لیست برهاند، حال این گروهک با دست زدن به انواع جنایات به نیابت از اربابان خود، اگر توانسته حمایت ده نماینده پارلمان فرانسه را نیز جلب کند، اتفاق تازه ای نیست.

 

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.