پنجشنبه 7 دی 1391 | 13:45
سردار نقدي در همايش حماسه 9 دي مطرح کرد:
 سردار نقدي در همايش حماسه 9 دي مطرح کرد:
مدعي اصلاحات بايد دلسوز باشد نه آدمي که با ميلياردها تومان وثيقه آزاد شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی" بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت "اصلاحات بايد از سوي انسان‌هاي دلسوز و درد کشيده صورت بگيرد نه آدمي که جرم و جنايت مي‌کند و زماني که پاي وثيقه به ميان مي‌آيد ميلياردها تومان هزينه مي‌کند چراکه اينها براي ما اعداد و ارقام درشت است ولي براي آنها پول تو جيبي فرزندانشان است.

سردار محمدرضا نقدي در همایش حماسه 9 در که در سالن همايش‌هاي بين المللي صدا و سیما در حال برگزاری است، اظهار داشت: اين تشابه تاريخي در واقع نشان از ارتباط اين نهضت با ريشه عاشورايي دارد و نهم دي ماه حسيني الحدوث بود و حسيني الوقاع هم شد چرا که حماسه عاشورايي 9 دي روز قيام ملي ملت با بصيرت ایران عليه فتنه‌گران بود.

رئيس سازمان بسيج مستضعفين ادامه داد: حيات و تکامل هر موجودي با خطراتي مواجه است و طبيعتا هرچقدر ارزش و اهميت آن بيشتر باشد با خطرات جدي‌تري مواجه مي‌شود و بايد گفت که انقلاب اسلامي از اين قاعده مستثني نيست و دائما در طول اين 33 سال خطراتي به عنوان آفت آن را تهديد مي‌کند که بايد کاملا مراقب بود.

وي تصریح کرد: تهديدهايي که دائما از سوي مستکبران علیه ما صورت مي‌گيرد و آن‌ها خواهان يک فضاي کاملا سربه زير و تسليم گونه از سوي ما در مقابل خود را مي‌طلبند تا بتوانند منافع ملت‌ها را از اين طريق غارت کنند و رفاه و آسايش خود را به قيمت محروميت جامعه بشري براي خود تضمين کنند.

سردار نقدی ادامه داد: اگر چنانچه ما ارزش‌ها و اصالت‌هاي خود را حفظ کنيم ابر قدرت‌ها به هيچ وجه نخواهند توانست بر ما تسلط پيدا کنند و لازمه اين مسئله داشتن ايمان و ياري کردن خدا و همچنين وحدت و انسجام اسلامي است.

رئيس سازمان بسيج مستضعفين در ادامه با اشاره به پيروزي‌هاي مختلف مسلمانان در مقابل مستکبرين تصريح کرد: پيروزي حزب الله، غزه مقابل صهيونيست‌ها، پيروزي افغانستان مقابل ارتش شوروي و همچنين سربلندي انقلاب اسلامي در مقابل استکبار از نمونه‌هاي قابل ذکري است که مسلمانان با کمک و ياري خدا توانستند با امکانات بالاي دشمنان بر آنها غلبه کنند.

سردار نقدي با تاکيد بر اينکه ايمان اصلي درون هر فرد مسلمان به عنوان بزرگترين خطر دشمن به حساب مي‌آيد گفت: افرادي که بعد از پيروزي وسوسه‌هاي دنياي، خودمحوري‌، خودخواهي و تجميع اعمال قدرت را براي خود و به سود خود سوق مي‌دهند و يا افرادي که از همراهي و مشارکت از انقلاب به عنوان ابزاري براي کسب ثروت و قدرت خودشان دست و پا مي‌کنند و به عنوان مدعيان قدرت پا به عرصه مي‌گذارند نمونه بارز اين مسئله است.

وي با اشاره به سيستم حکومتي غرب در تشکيل احزاب مختلف بيان داشت: کشورهاي غربي با ايجاد چند حزب و در اختيار گرفتن کمپاني‌هاي مختلف و بزرگ مي‌خواهند آنچه را که مد نظر خود دارند در جمهوری اسلامی ايران هم پياده کنند و بايد گفت اين فرمولي که غربي‌ها ارائه دادند و خود را صاحب همه چي مي‌دانند و شاهد بوديم که در زمان فتنه 88 آن ها توقع داشتند که ملت فهيم ايران آن‌ها را انتخاب کنند.

وي افزود: در زمان فتنه 88 شاهد بوديم که کشورهاي غربي با تبليغات وسيع رسانه‌اي خود بارها اعلام کردند ملت ايران بي‌خود مي‌کند که کسي را با برگزاري انتخابات براي خود انتخاب کند چرا که آن‌ها بايد فقط ما را انتخاب کنند.

سردار نقدي با بيان اينکه کشورهاي غربي به دنبال پياده نظام براي خود هستند تصريح کرد: تامين پياده نظام از آفتي که متوجه تفکرات انقلابي است تامين مي‌شود يعني آفت خود را از دنيا طلبي مي‌خواهند به دست بياورند و در ميان علوم انساني غربي را به عنوان ايدئولوژي براي خود باور کرده‌اند و در واقع اين قبيل افراد به عنوان پياده نظامان کشورهاي غرب قرار گرفته است.

رئيس سازمان بسيج مستضعفين اضافه کرد: غربي‌ها شعارهاي خود را با عباراتي مزين مي‌کنند که باب طبع مخاطب باشد آن‌ها با اشتراک در شعارهاي خود و همراهي با گروه ليبرال دموکرات مي‌خواهند به اهداف خود برسند ولي بايد اذعان داشت که در مقصد متفاوت‌اند به همين خاطر است که پياده نظامان فريب مي‌خورند و فتنه 88 از تلاقي سه جريان ناکثين، قاسطين و مارقين شکل مي‌گيرد و غربي‌ها اين ادعا را شارژ مي‌کنند و تمام ابزار رسانه‌اي را در اختيار آنها قرار مي‌دهند تا عليه ملت ايران و ارزش‌هاي انقلاب به حمايت از فتنه‌‌گران بپردازند.

وي ادامه داد: اين‌ دسته از افراد با ايجاد غبار راه خود را گم کرده و در نتيجه شاهد به خيابان آمدن عده‌اي از پياده نظامان براي ايجاد شرع و آشوب در کشور بوديم.

سردار نقدي با تاکيد بر اينکه غرب ريشه مشکلات خود را اعتقادادت مردم ايران به عاشوراي حسيني مي‌داند گفت: غربي‌ها به دنبال محو واقعه عاشوراي حسيني در ميان ملت فهيم ايران هستند و اين مسئله زماني علني مي‌شود که آنها مقابله با ملت ايران را در توان خود نمي‌بينند در نتيجه همه با هم متحد عليه ملت ايران بر مي‌خيزند.

وي ادامه داد:‌ زماني که کشورهاي غربي با حماسه عاشورايي 9 دي برخورد مي‌کنند شاهد حمايت ديگر جريان‌ها در نقاط مختلف دنيا از فتنه‌گران بوديم چرا که فهميدند توان ايستادگي مقابل ملت عظيم ايران و انقلاب اسلامی را ندارند و حاضر به مرز بندي در اين ميان نيستند و مردم جواب آنها را در روز نهم دي ماه 88 به آنها دادند.

سردار نقدي ابراز داشت: هر کسي که مي‌خواهد به دنبال حرکت درستي در داخل انقلاب و با تفکر متفاوت با ما باشد بايد مرز خود را مشخص کند.

رئيس سازمان بسيج مستضعفين با اشاره به راه انداختن جریان اصلاحات در کشور از سوي برخي افراد اصلاح طلب تصريح کرد: اصلاحاتي که مرفهين بي‌درد مي‌خواهند براي ملت ما بياورند و يا اصلاحاتي که يک عده مفت‌خور، گردن کلفت که قدرتي را براي خود جمع کرده‌اند و خواهان ايجاد حاکميت جديدي براي ملت ايران هستند بايد گفت که اين نوع اصلاحات به درد آمريکا مي‌خورد.

وي تصريح کرد: اصلاحات بايد از سوي انسان‌هاي دلسوز و درد کشيده صورت بگيرد نه آدمي که جرم و جنايت مي‌کند و زماني که پاي وثيقه به ميان مي‌آيد ميلياردها تومان هزينه مي‌کند چراکه اينها براي ما اعداد و ارقام درشت است ولي براي آنها پول تو جيبي فرزندانشان است.

وي گفت: هر کسي که مدعي اصلاحات است بايد دلسوز باشد در غير اين صورت بايد به سمت صهيونيست‌ها برود ملت ما بيدار است و خدا پاداش اين بيداري را در حماسه 9 دي به ما داد.

رئيس سازمان بسيج مستضعفين در پايان خاطر نشان کرد: کشورهاي غربي زماني که ديدند بعد از هشت ماه فتنه، ملت ایران با حضور در روز 9 دي و بعد از آن 22 بهمن ماه سيلي محکمي به فتنه‌گران و حاميان غربي‌ آنها زدند موضع سريعي عليه انقلاب گرفتندو در اين ميان اين خود غربي‌ها بودند که پيروزي و بصيرت و صبوري ملت ايران را که خدا را به خاطر اين شاکر هستيم در تمام دنيا منعکس کردند.

انتهای پیام/

باشگاه خبرنگاران

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.