یکشنبه 17 دی 1391 | 12:59
در ادامه رای زنی های انتخاباتی
اظهارات مشکوک خاتمی در دیدار با کارمندان یک سایت فیلتر شده
اظهارات مشکوک خاتمی در دیدار با کارمندان یک سایت فیلتر شده
سید اصلاحات در ادامه با معرفی خود بعنوان یک روشنفکر ! گفت: " ما روشنفکران چه کار کرده ایم تا پایه های جامعه را محکم کنیم!

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی" بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت "سید محمد خاتمی در ادامه اظهار نظرها و تحرکات اخیر انتخاباتیش، این بار با اعضای تحریریه یکی از سایت های فیلتر شده دیدار کرد و ضمن شنیدن نظرات اعضای این رسانه حامی فتنه 88 از خط سیاسی که آنها دنبال می کنند تقدیر و تشکر کرد.
در ابتدای این دیدار گویا نماز جماعتی به امامت سید اصلاحات برگزار گردیده و بعد از آن یکی از اعضای هیئت تحریریه این سایت نزدیک به خاندان هاشمی مطالبی را در شان و منقبت خاتمی ایراد کرد و در تشریح وضعیت فعلی رئیس دولت اصلاحات گفت:" جنابعالی را که یکی از سرمایه های داخلی و بین المللی ایران محسوب می شوید، از مصادیق مظلومانی می دانیم که بخصوص در سالهای اخیر با ناجوانمردی مورد هتک و تخریب قرار گرفته اید."
 


 

به گزارش سرویس سیاسی صراط، وی در ادامه اظهاراتش که گویا با هیجان خاصی ابراز می شده شدیدترین توهین ها را به رئیس جمهور و نمایندگان مجلس شورای اسلامی ابراز می کند و خطاب به خاتمی می گوید: "آن فرد هتاک از تریبون مجلس شورای اسلامی برای شما حکم اعدام یا اخراج از کشور صادر می کند، اما باصراحت اعلام می کنیم سید محمد خاتمی را صد بار اصولگرا تر از کسانی می دانیم که در راس قوه مجریه قرار گرفته اند یا کسانی که به اسم اصولگرایان در حال دریدن یکدیگر برای تصاحب قدرت هستند."
این عضو سایت فیلترشده "ب"بعد از آنکه مجموعه ای از تهمت ها را به شخصیت های سیاسی کشور وارد کرد و بدون آنکه به رفتارهای غیردموکراتیک اصلاح طلبان در انتخابات ریاست جمهوری سال 88 اشاره کند، بر لزوم حضور محمد خاتمی در انتخابات تاکید کرد و گفت: "اگر نظام برای حل مشکلات و تهدیدات بین المللی احساس نیاز به حضور اصلاح طلبان کند، مطمئنا از شما دعوت خواهد کرد."
بعد از این اظهارات، رئیس دولت اصلاحات در ابتدای صحبت هایش خطاب به اعضای این سایت حامی فتنه 88 گفت: "به شما خسته نباشید می گویم که با همت فراوان و با اعتقاد و ایمان قوی در این مدت توانسته اید با یک مشی واقعا مسئولانه و متعهدانه نسبت به انقلاب و مسائل جامعه و سرنوشت کشور کار را ادامه بدهید."






خاتمی سپس ضمن تصدیق فعالیت های غیرقانونی رسانه های اینچنینی گفت: "من به همه شما دست مریزاد می گویم و واقعا هم تشکرمی کنم از مقاومتی که کردید؛ نه از چارچوب ها و اصولتان منحرف شدید و نه حاضر به تسلیم به یک فضایی که آن فضا به زیان همه است، بودید و هزینه اش را هم پرداختید. این درس عبرت هم هست که هر چه فشار روی شما بیشتر می شود، تمایل به این طرف بیشتر می شود و این مساله مهمی است." رئیس بنیاد باران با تکرار اتهاماتی که بارها از سوی شبکه های صهیونیستی و آمریکایی به انقلاب اسلامی وارد شده گفت: "زندان رفتن برای کسی که جرم و گناهی کرده، لکه تنگ و عاری است. آیا امروز در بخش های قابل توجهی از جامعه زندان رفتن عار است یا حتی می تواند افتخار تلقی شود؟! اینها نشانه ها و علامت های خوبی نیست و حکومت باید در کار خود تجدید نظر کند، اگر می خواهد کار خود را ادامه دهد."


  خاتمی بعد از آنکه مجموعه ای از توهین ها را به حرکت انقلاب اسلامی وارد کرد، مدعی شد: "خواهران و برادران عزیز! ما از اول هم گفتیم دلبسته به اصل انقلاب و نظامیم و نمی خواهیم این نظام از بین برود."

البته رئیس دولت اصلاحات توضیحی نداد که اگر بدنبال حفظ نظام است، چرا در جریان فتنه صهیونیستی - آمریکایی سال 88 بدنبال اجرای پروژه کودتای مخملی در ایران و سقوط انقلاب اسلامی بودند؟!
سید اصلاحات در ادامه با معرفی خود بعنوان یک روشنفکر گفت: "ما روشنفکران چه کار کرده ایم تا پایه های جامعه را محکم کنیم تا آنچه می خواهد بدست بیاید بتواند پایدار شود و بسط یابد".
خاتمی در بخش پایانی صحبت هایش بر خلاف برخی همفکرانش که مدعی هستند نظام علاقمند به حضور اصلاح طلبان در صحنه است اظهار داشت: "آنچه ما باید بخواهیم، تغییر این وضعیت است. برای اینکه ما بتوانیم این فضا را تغییر دهیم، باید ارزیابی کنیم که آمدن یا نیامدن ما کدام مناسب تر است. البته آن طرف همه تلاش خود را می کند که نگذارد ما بیاییم."
گفتنی است دیدار اعضای هیئت تحریریه این رسانه فیلتر شده ی نزدیک به خاندان هاشمی در حالی با سید محمد خاتمی صورت گرفته که در جریان دستگیری فائزه و مهدی هاشمی این سایت دفاع جانانه ای را از این دو فرزند متهم هاشمی رفسنجانی کرد.   انتهای خبر/ صراط

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.