یکشنبه 17 دی 1391 | 14:32
بازی 88 برای انتخابات 92 کلید خورد
بازی 88 برای انتخابات 92 کلید خورد
در شرایطی که هنوز شش ماه تا برگزاری انتخابات سال 92 باقی مانده، تحرکات اپوزیسیون برای تکرار فتنه آغاز شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی" بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت "

امروز خبری با عنوان "تاجزاده: کودتای انتخاباتی دیگری در راه است" در تیتر یک سایت رادیو فردا (radiofarda) قرار گرفت، که از تلاش دوباره جریان برانداز برای پیاده کردن سناریوی "تقلب" حکایت دارد.


وب سایت رادیو فردا نوشت: «در حالی که شش ماه تا زمان برگزاری انتخابات ریاست جمهوری سال ۹۲ باقی است، مصطفی تاجزاده، فعال سیاسی اصلاح‌طلب، در یادداشتی، هشدار داد که یک "کودتای انتخاباتی" دیگر در ایران در پیش است.»


در ادامه این گزارش آمده است: «در همین حال در روزهای اخیر محمدعلی جعفری، فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، آیت‌الله احمد جنتی، دبیر شورای نگهبان، و آیت‌الله محمدتقی مصباح یزدی، از روحانیون سرشناس حامی حکومت، ضمن تحلیل انتخابات ۸۸، مناقشات بر سر آن انتخابات را نتیجه طراحی‌های دولت‌های غربی خواندند. مصطفی تاجزاده در واکنش به این اظهارات نوشته است: فعال شدن مصباح و جنتی و فرمانده سپاه ... معنایش این است که کودتای انتخاباتی دیگری در راه است[!]»


رادیو فردا افزود: «مصطفی تاجزاده در دولت اصلاح‌طلب محمد خاتمی معاون وزیر کشور بود. او عضو شورای مرکزی جبهه مشارکت و سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی است، دو حزبی که پس از انتخابات ریاست جمهوری سال ۱۳۸۸ به حکم دادگاه ایران منحل شدند.»

 

 

Flash version 9,0 or greater is required

You have no flash plugin installed

Click here to download latest version

تاجزاده: تقلبی در کار نبود، انتخابات را باختیم


گفتنی است، پیش از انتخابات سال 88 نیز بسیاری از رسانه های اپوزیسیون به صورت همانگ بر طبل تقلب کوبیدند و در راس آنها شبکه بی بی سی انگلیس (BBC) برنامه های متعددی را به فضاسازی در این زمینه اختصاص داد. متاسفانه در آن زمان جریان رسانه ای وابسته به دشمنان خارجی ملت ایران توانستند با استفاده از این حربه، موج سواری لازم را در ماه های پس از انتخابات انجام داده و خسارات زیادی را به کشور ما وارد کنند.


اما به نظر می رسد این بار اتاق فکر فتنه شخص مناسبی را برای کلید زدن این سناریو انتخاب نکرده است.


پس از انتخابات 88، مصطفی تاج زاده که از گردانندگان اصلی فتنه سبز بود، در ویدئویی که در وب سایت یوتیوپ و دیگر سایت ها منتشر شد، تاکید می کند: «بنده که تجربه انتخابات دارم می دانم در انتخابات تقلب نشده. ممکن است یک میلیون عقب، جلو شده باشد ولی ما نتیجه انتخابات را باختیم. حالا به جای 25 میلیون و 14 میلیون، شاید 24 میلیون و 15 میلیون مثلا بوده است. ما انتخابات را باختیم.»

 

 

انتهای خبر/

جام نیوز

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.